#7380 Det med manglende mellemrum mellem ordene har jeg også spottet et par gange, men er det ikke lidt periodisk? I øvrigt en serie hvor man bare skal fokusere på det helt fantastiske ubehøvlede engelsk. Jeg elsker dialogen i Deadwood :-)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Periodisk jo, men meget ofte dog. Nogle gange er det 3 ord der står sammen og andre gange er der ikke mere end 3-5 sætninger imellem fejlene.
Men jo, elsker også dialogen, men når nu man har betalt for et produkt så skal det da også være i orden. At nogle af oversættelserne så også er ret dårlige er jo noget man må leve med. :-)
Så har sopranos allerede fået det første hak op i pris 639 koster den nu
Og så er Twin peaks The complete mystery som indeholder hele serien og filmen (og de legendariske slettede scener) kommet op som preorder til 499 på cdon.
Men hvad med Auch Zwerge haben klein angefangen? :)
Og det er netop den film af ham, som jeg helst vil eje. Jeg har endnu ikke fået set filmen i sin helhed, men de fragmenter har til gengæld været overmåde fantastiske. Jeg har talt lidt med Jannikand om det, og han påpegede, udgivelsen måske kunne være regionsfri. Er det noget du ved?
Selvfølgelig ville det optimale være at købe begge udgivelser, nu der er så relativt mange eksklusive titler på hver enkelt, men det er min økonomi ikke til, og jeg har desværre ikke en regionsfri afspiller, så jeg er vist lidt begrænset jf. udgavekøb. Men hvilken udgave vil du sådan helt frihedshypotetisk anbefale?
#7381 wiseguy 10 år siden
I øvrigt en serie hvor man bare skal fokusere på det helt fantastiske ubehøvlede engelsk. Jeg elsker dialogen i Deadwood :-)
#7382 McPeter 10 år siden
Men jo, elsker også dialogen, men når nu man har betalt for et produkt så skal det da også være i orden. At nogle af oversættelserne så også er ret dårlige er jo noget man må leve med. :-)
#7383 TP-DK 10 år siden
Kan ikke helt finde ud af om jeg skal købe Breaking Bad Complete på Blu-ray. 538,96 kr er jo ikke nogen dårlig pris for den.
#7384 OxxY 10 år siden
Tak for det!
#7385 zombieman 10 år siden
Og så er Twin peaks The complete mystery som indeholder hele serien og filmen (og de legendariske slettede scener) kommet op som preorder til 499 på cdon.
#7386 Muldgraver 10 år siden
Og det er netop den film af ham, som jeg helst vil eje. Jeg har endnu ikke fået set filmen i sin helhed, men de fragmenter har til gengæld været overmåde fantastiske. Jeg har talt lidt med Jannikand om det, og han påpegede, udgivelsen måske kunne være regionsfri. Er det noget du ved?
Selvfølgelig ville det optimale være at købe begge udgivelser, nu der er så relativt mange eksklusive titler på hver enkelt, men det er min økonomi ikke til, og jeg har desværre ikke en regionsfri afspiller, så jeg er vist lidt begrænset jf. udgavekøb. Men hvilken udgave vil du sådan helt frihedshypotetisk anbefale?
#7387 Åkepool 10 år siden
-50% på alt.
#7388 Slettet Bruger [3893852301] 10 år siden
#7389 chandler75 10 år siden
http://www.tpmusik.dk/tp-musik-gl-kongevej
#7390 Thomsen 10 år siden