Gravatar

#7411 gi-jones 10 år siden

Rust Cohle (7409) skrev:
Jeg mangler skam serien i min samling :) Jeg mangler uhyrligt meget i min samling :(
Men du har vel set den? (jeg købte den i USA sidste måned og er kun lige kommet igang med den)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7412 Rust Cohle 10 år siden

#7411 Jo da, selvfølgelig. Den har jo været vist på måde Nordic og C-More.
I think it's safe to say, that nobody here is gonna be splitting the atom, Marty!
Gravatar

#7413 Ispep 10 år siden

Fuck det var billigt, jeg gav 299 løg for min for nogle uger siden. Argh!!
Gravatar

#7414 gi-jones 10 år siden

Jeg må så indrømme at jeg ikke helt har set lyset i serien endnu. Er også kun 3 afsnit inde, så jeg kan naturligvis blive overrasket endnu.
Gravatar

#7415 Mikkel Abel 10 år siden

Afsnit fire og fem var der hvor jeg blev overbevist om, at True Detective er en af de bedste serier jeg nogensinde har set.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#7416 Ispep 10 år siden

Bedste serie sammen med Breaking Bad :)
Gravatar

#7417 Slettet Bruger [3893852301] 10 år siden

Hvad man, af en eller anden grund, stadig ikke ejer "Band of Brothers", kan man nappe dén og "The Pacific" i en samlet boks på BD her: http://cdon.dk/film/band_of_brothers_%2f_the_pacif...

229 kr., hvilket må siges at være rigtig billigt.
Gravatar

#7418 gi-jones 10 år siden

Ja, men har alle ikke den efterhånden?

Når jeg regner lidt på det tror jeg at jeg ialt har spenderet omkring 1225,- på de to serier efterhånden (hvis man regner de VHS bånd med jeg oprindeligt optog den på).
Gravatar

#7419 Slettet Bruger [3893852301] 10 år siden

#7418 -

Måske har man aldrig set den, måske har man aldrig opgraderet fra dvd, måske har man bare aldrig købt den.. der er ret mange muligheder og tråden er jo til at smide gode tilbud op. :)

Jeg aner ikke om alle har den, men ser jeg et godt tilbud, smider jeg det her og så kan folk jo benytte sig af det eller lade være. :)
Gravatar

#7420 gi-jones 10 år siden

Det var heller ikke en kritik :)

Skriv ny kommentar: