www.barnesandnoble.com har startet deres traditionelle udsalg med 50% på alle Criterion-titler.
De regnes for at være "nogenlunde" toldsikre (dvs. der kan være smuttere, men jeg og de fleste andre oplever ingen problemer).
Har du fået bestilt.
Jeg havde $280 i gavekort og bestilte
Persona The life aquatic Tess Throne of blood The hidden fortress Riot in cell block 11 Thief Nashville Red river Investigation of a citizen above suspicion Og forudbestilte Scanners Pickpocket Insomnia
Inkl forsendelse måtte jeg selv op med $0.23.
Desværre glemte jeg i min ivrighed og bestille Jules and Jim og Picnic at hanging rock.
Kort sagt, det er en røvfuld tegneserier til en virkelig god pris i elektronisk form og uden DRM. De kan hentes i fire forskellige formater, herunder PDF og kan let smides på ens tablet.
Dynamite har bl.a. for en masse pulphelte, som fx The Shadow og Red Sonja. Det er selvfølgelig ikke alle, der er supervilde, men man får virkelig meget for pengene.
#7407 En eller anden fejl ved betaling, som jeg søgte at afklare gennem kommunikation, men hvor de blot afviste at svare mig og så frækt opkrævede kæmpegebyr to gange. Jeg kunne efterfølgende se, at det er en meget brugt procedure af dem :(
Jeg mangler skam serien i min samling :) Jeg mangler uhyrligt meget i min samling :(
I think it's safe to say, that nobody here is gonna be splitting the atom, Marty!
#7401 zombieman 10 år siden
Har du fået bestilt.
Jeg havde $280 i gavekort og bestilte
Persona
The life aquatic
Tess
Throne of blood
The hidden fortress
Riot in cell block 11
Thief
Nashville
Red river
Investigation of a citizen above suspicion
Og forudbestilte
Scanners
Pickpocket
Insomnia
Inkl forsendelse måtte jeg selv op med $0.23.
Desværre glemte jeg i min ivrighed og bestille Jules and Jim og Picnic at hanging rock.
#7402 Kruse 10 år siden
Paris, Texas
In the Mood for Love
The Rules of the Game
8½
Nu mangler jeg sådan set bare en kodefri BD-afspiller :)
#7403 Rust Cohle 10 år siden
#7404 Slettet Bruger [3893852301] 10 år siden
Kort sagt, det er en røvfuld tegneserier til en virkelig god pris i elektronisk form og uden DRM. De kan hentes i fire forskellige formater, herunder PDF og kan let smides på ens tablet.
Dynamite har bl.a. for en masse pulphelte, som fx The Shadow og Red Sonja. Det er selvfølgelig ikke alle, der er supervilde, men man får virkelig meget for pengene.
#7405 Tenebrae 10 år siden
#7406 Rust Cohle 10 år siden
#7407 gi-jones 10 år siden
#7408 gi-jones 10 år siden
#7409 Rust Cohle 10 år siden
Jeg mangler skam serien i min samling :) Jeg mangler uhyrligt meget i min samling :(
#7410 Mikkel Abel 10 år siden
Tak, tak, tak, tak, af hjertet tak!!