Tja, hvis Paramount følger i hælene på WB, så sidder BR efterhånden ret solidt hvad angår titler! Det bliver spændende at se, hvorledes det udvikler sig i løbet af året.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Ligemeget hvad der sker, tror jeg ikke at HD-krigen er overstået. Jo, det er muligt at BD-siden har en meget stor fordel, men man skal jo også huske på at der sidder en masse amerikanere med nogle HD DVD-afspillere, som de gerne vil benytte, så der kunne opstå en efterspørgelse efter medier, der kan afspilles i disse.
Der er jo også resten af verden og mit indtryk af Europa er, at Frankrig og Tyskland ser ud til at være forholdsvis glade for HD DVD. Jeg kender godt nok ikke salgstallene for disse, men i lyset af hvordan det er gået før i tiden, er det vel ikke helt umuligt at der kunne opstå to lejre, hvor EU satser primært på HD DVD og USA på BD - lidt i retning af den gamle NTSC vs. PAL.
Det er da også min klare opfattelse, at små studier svinger mere i retning af HD DVD, om det er så er af økonomiske årsager, ved jeg ikke, men jeg kan da forestille mig at Sony vil have en god bid af kagen, for at man bruger deres format.
#1 gi-jones 17 år siden
Hvis Paramount forsvinder kan det vist være ligemeget for Toshiba og venner.
#2 Yoda 17 år siden
#3 gi-jones 17 år siden
#4 cyberzed 17 år siden
Men hvad angår nyheden så tror jeg nu også at det kommer til at gå ret tjept hvis de også springer fra.
#5 Yoda 17 år siden
#6 cyberzed 17 år siden
#7 filmz-Kadann 17 år siden
Der er jo også resten af verden og mit indtryk af Europa er, at Frankrig og Tyskland ser ud til at være forholdsvis glade for HD DVD. Jeg kender godt nok ikke salgstallene for disse, men i lyset af hvordan det er gået før i tiden, er det vel ikke helt umuligt at der kunne opstå to lejre, hvor EU satser primært på HD DVD og USA på BD - lidt i retning af den gamle NTSC vs. PAL.
Det er da også min klare opfattelse, at små studier svinger mere i retning af HD DVD, om det er så er af økonomiske årsager, ved jeg ikke, men jeg kan da forestille mig at Sony vil have en god bid af kagen, for at man bruger deres format.
#8 Yoda 17 år siden
Det er sørme også noget af et hverv, du har påtaget dig...
#9 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#10 filmz-Kadann 17 år siden
Også derfor jeg skrev "lidt i retning af.." :)