Gravatar

#21 Bobby Singer 18 år siden

# 19

Jeg har lige bestilt det, venter spændt på at jeg kan hente det:)
Idjit
Gravatar

#22 ks 18 år siden

#19 - Kan du ikke måle det for mig? Jeg er specielt interesseret i bredden, da der kun er plads til ca 82 centimer i min nvuærende reol. Umiddelbart burde det passe, da højtalerne sidder under selve skærmen - hvilket stemmer nogenlunde overens med hvordan det er nød til at se ud hvis det både skal være 32" og have den korrekte længde.
Gravatar

#23 myggen 18 år siden

#20: Jeg kan bekræfte at det har component-indgang (samt 2xHDMI og 2-3 scart, hvoraf de 1-2 er med RGB).

#22: Jeg skal prøve at huske det i aften.

Vær dog forberedt på, at fjernbetjeningen stinker.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#24 filmz-yoshimura 18 år siden

#23 Hvad har du dog gjort ved den?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#25 ks 18 år siden

#23 - Lige et ekstra spørgsmål. Jeg læste nogle anmeldelser på nettet, hvor de påståd, at de sorte farver ikke var helt rene og også så lidt blå-agtige ud. Er det noget du har oplevet?
Gravatar

#26 myggen 18 år siden

#24: Haft den oppe i rø..., nej den er bare ikke særligt god. Knapperne er tunge og sløve, men det vænner man sig vel til (eller køber en anden).

#25: Det er ikke noget jeg har lagt mærke til. Jeg synes de sorte - efter omstændighederne - er pæne og sort-agtige :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#27 Bobby Singer 18 år siden

Der var sket en fejl under bestillingen, så den ikke var gået igennem, jeg var nemlig nede i Tape connections butik for at se fjernsynet. jeg var også nede i expert, for at se på det 32" Philips fjernsyn som koster 6000kr. Jeg endte med at købe Philips 32" lcd som er stort set identisk med Toshibas fjernsyn.
Idjit
Gravatar

#28 ks 18 år siden

#27 - Har du et billede af det Phillips du har købt?
Gravatar

#29 myggen 18 år siden

22: Det er 80 cm bredt, og ca. 12 dybt.

27: Tillykke med det!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#30 ks 18 år siden

#29 - Perfekt, mange tak for hjælpen! :) Så lyder det umiddelbart som om jeg må grave lidt i opsparingen :)

Skriv ny kommentar: