#19 - Kan du ikke måle det for mig? Jeg er specielt interesseret i bredden, da der kun er plads til ca 82 centimer i min nvuærende reol. Umiddelbart burde det passe, da højtalerne sidder under selve skærmen - hvilket stemmer nogenlunde overens med hvordan det er nød til at se ud hvis det både skal være 32" og have den korrekte længde.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#23 - Lige et ekstra spørgsmål. Jeg læste nogle anmeldelser på nettet, hvor de påståd, at de sorte farver ikke var helt rene og også så lidt blå-agtige ud. Er det noget du har oplevet?
Der var sket en fejl under bestillingen, så den ikke var gået igennem, jeg var nemlig nede i Tape connections butik for at se fjernsynet. jeg var også nede i expert, for at se på det 32" Philips fjernsyn som koster 6000kr. Jeg endte med at købe Philips 32" lcd som er stort set identisk med Toshibas fjernsyn.
#21 Bobby Singer 18 år siden
Jeg har lige bestilt det, venter spændt på at jeg kan hente det:)
#22 ks 18 år siden
#23 myggen 18 år siden
#22: Jeg skal prøve at huske det i aften.
Vær dog forberedt på, at fjernbetjeningen stinker.
#24 filmz-yoshimura 18 år siden
#25 ks 18 år siden
#26 myggen 18 år siden
#25: Det er ikke noget jeg har lagt mærke til. Jeg synes de sorte - efter omstændighederne - er pæne og sort-agtige :)
#27 Bobby Singer 18 år siden
#28 ks 18 år siden
#29 myggen 18 år siden
27: Tillykke med det!
#30 ks 18 år siden