Jeg skal snart ud og købe et nyt tv, og jeg vil max betale 7000kr. for det, måske lidt mere, men problemet er bare, at jeg vil gerne have det bedste tv, som jeg kan få for de penge, og jeg ved ikke helt hvor jeg skal begynde.
Det skal mindst være et 26" og max et 32" for hvis det bliver større, så tror jeg heller ikke at man kan få et specielt godt tv, som er større end 32" og stadig har en god billed kvalitet for 7000kr. Det skal selvfølgelig også være et HD tv.
Så hvis der er nogen herinde, som kan finde et godt HD tv til ca. 7000kr. det må gerne koste lidt mere, så vil jeg være meget taknemmelig, eller måske hvis har nogen links til anmeldelser af billige HD tv, så vil det også hjælpe, på forhånd tak.
Så har jeg også set at der er begyndt at komme full HD tv, som understøtter 1080p, men de er som regel lige et par 10000kr. for dyre til at jeg har råd til dem, men hvis man køber et tv, som ikke understøtter 1080p vil det så sige at man ikke kan spille de allernyeste spil som understøtter 1080p?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 Bobby Singer 18 år siden
Det skal mindst være et 26" og max et 32" for hvis det bliver større, så tror jeg heller ikke at man kan få et specielt godt tv, som er større end 32" og stadig har en god billed kvalitet for 7000kr. Det skal selvfølgelig også være et HD tv.
Så hvis der er nogen herinde, som kan finde et godt HD tv til ca. 7000kr. det må gerne koste lidt mere, så vil jeg være meget taknemmelig, eller måske hvis har nogen links til anmeldelser af billige HD tv, så vil det også hjælpe, på forhånd tak.
Så har jeg også set at der er begyndt at komme full HD tv, som understøtter 1080p, men de er som regel lige et par 10000kr. for dyre til at jeg har råd til dem, men hvis man køber et tv, som ikke understøtter 1080p vil det så sige at man ikke kan spille de allernyeste spil som understøtter 1080p?
#2 Patriarch 18 år siden
#3 frygtl0s 18 år siden
#4 filmz-Bruce 18 år siden
#5 filmz-Jack Slater 18 år siden
#6 filmz-Bruce 18 år siden
#7 Bobby Singer 18 år siden
Jeg tror desværre, at den lige er en tand for lille.
#8 myggen 18 år siden
http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?men...
#9 filmz-yoshimura 18 år siden
#10 Bobby Singer 18 år siden
Kun 6000kr. det er meget fristende.