Gravatar

#101 myggen 20 år siden

Haha, i den mail jeg får, står der:

Here is your CD WOW! Discount voucher, entitling you to [:voucher_value:] off any order at CD WOW!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#102 dyg 20 år siden

#101 - Haha, samme her :D
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#103 lyspunkt 20 år siden

Også her, så jeg tastede den ind. Sølle 50p, så ingen gevinst denne gang.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#104 putandtake 20 år siden

Nyt link:
http://www11.cd-wow.biz/promotion.php?promo_refcod...
- jeg glemte at skrive, at det andet var en "surprise" voucher, men her er der beløb på!
Gravatar

#105 myggen 20 år siden

hmm, af en eller anden grund modtager jeg ingen vouchers på mine @gmail eller @bigfoot-adresser, men en @email.dk kan jeg få ligeså mange vouchere som jeg gider trykke enter til. Og de er allesammen på £2?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#106 filmz-Solevad 20 år siden

skal man bare blive ved med at sende til emailen indtil man modtagerer en med 20$ ? indtil videre har jeg kun modtaget 2$...
"He who forgets will be destined to remember"
Gravatar

#107 DarkLight 20 år siden

ja.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#108 myggen 20 år siden

Det er samme kode de sender til £2 hver gang:

5248e-55412-58c34-fc8a4
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#109 myggen 20 år siden

Ja, okay, joke's on me :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#110 myggen 20 år siden

Jeg kan lige efter lidt research uddybe, at man IKKE bare skal blive ved og trykke Send, voucheren er enten generet ud fra din email-adresse, eller også er den bare 'låst' til en bestemt værdi. Hvis du taster den samme adresse igen og igen, vil du få den samme voucher igen og igen. Hvis du skal have en voucher af anden værdi, skal du knaste en ny adresse ind.
Kværulant extraordinaire

Skriv ny kommentar: