#15 Alle Bond film kommer i reataureret HD udgave næste år.
#16 Stalingrad er ifølge coveret en DVD-5, men ifølge linket her en DVD-9. Jeg har ikke været i stand til at finde en tysk restaureret udgave af Stalingrad og da der står Vision International 2002 på bagsiden af coveret, er jeg bange for dette ikke er den remastered version man havde håbet på.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#18 Scanbox skriver om Stallinggard (kopieret fra andet forum):
lad mig kommentere et par ting omkring den nye Stalingrad-dvd:
først og fremmest vil jeg understrege at det selvfølgelig er en fejl at der bag på coveret står DVD-5 - det er selvfølgelig en 9'er, og dette er gældende for begge discs.
om udgivelsen billedmæssigt er bedre end de udenlandske udgaver har jeg ikke mulighed for at svare på da jeg ikke har mulighed for at sammenligne dem - men jeg kan med sikkerhed sige at det er en KLAR forbedring af den gamle Scanbox udgivelse
Jeg ka oplyse at alt ved denne udgivelse har vi selv stået for - dvs vi har ikke gjort andet end at købe råmaterialet til at bygge udgivelsen op, og har så efterfølgende selv lavet både digi-pack og dvd-menuer hos Scanbox Creative og efterfølgende premastering hos SDC af udgivelsen - så der er ikke tale om lette løsninger her
vi håber ihvertfald at vi med denne version har lavet noget som fans af filmen ka bruge til noget - hele disc 1 er reserveret til filmen og kun dén.
#11 nakalay 20 år siden
#12 putandtake 20 år siden
http://www4.cd-wow.com/detail_results_2.php?produc...
og der er flere andre James Bond film til samme pris!
#13 chandler75 20 år siden
#14 Herrguth 20 år siden
Lord Of The Rings: Motion Picture Trilogy (Extended Editions) til £29.99
Se7en (2-Disc Edition) til £6.99
A Nightmare On Elm Street - 7-Disc Box Set til £23.99
Jaws 2+3+4 til £7.99
Scream Trilogy til £14.99
Mummy Legends Box Set (5-disc Set: Mummy + Mummy Returns + Scorpion King til £11.99
Romancing The Stone/Jewel Of The Nile til £7.99
Naked Gun Box Set til £12.99
Critters Box Set til £13.99
Planet Of The Apes (6-Disc Box Set) til £27.99
#15 putandtake 20 år siden
House Of Flying Daggers 2 disc £6.99
http://www.cd-wow.com/detail_results_2.php?product...
#16 filmz-Fjolle 20 år siden
Hmm.. hvorfor er stalingrad kun dvd-5? den er da over 2 timer lang, hvilket imo ville kræve en dvd-9?
#17 filmz-ataris 20 år siden
Så vidt jeg ved er der ikke chance for told fra choices direct.
#18 filmz-Bruce 20 år siden
#16 Stalingrad er ifølge coveret en DVD-5, men ifølge linket her en DVD-9. Jeg har ikke været i stand til at finde en tysk restaureret udgave af Stalingrad og da der står Vision International 2002 på bagsiden af coveret, er jeg bange for dette ikke er den remastered version man havde håbet på.
#19 putandtake 20 år siden
lad mig kommentere et par ting omkring den nye Stalingrad-dvd:
først og fremmest vil jeg understrege at det selvfølgelig er en fejl at der bag på coveret står DVD-5 - det er selvfølgelig en 9'er, og dette er gældende for begge discs.
om udgivelsen billedmæssigt er bedre end de udenlandske udgaver har jeg ikke mulighed for at svare på da jeg ikke har mulighed for at sammenligne dem - men jeg kan med sikkerhed sige at det er en KLAR forbedring af den gamle Scanbox udgivelse
Jeg ka oplyse at alt ved denne udgivelse har vi selv stået for - dvs vi har ikke gjort andet end at købe råmaterialet til at bygge udgivelsen op, og har så efterfølgende selv lavet både digi-pack og dvd-menuer hos Scanbox Creative og efterfølgende premastering hos SDC af udgivelsen - så der er ikke tale om lette løsninger her
vi håber ihvertfald at vi med denne version har lavet noget som fans af filmen ka bruge til noget - hele disc 1 er reserveret til filmen og kun dén.
#20 filmz-Kadann 20 år siden