Gravatar

#81 filmz-Kadann 18 år siden

#80 -

Der skulle gerne være DTS på alle DVD-udgaver af Kingdom of Heaven: Director's Cut. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#82 Yoda 18 år siden

I følge DVDCompare er der både et DTS 5.1 og et DD 5.1 spor på udgaven. Det er Plays side, der er mangelfuld ang. tek.info.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#83 aknot 18 år siden

Hos Play.com er der bl.a

I deres 3 for £15 tilbud
Panic Room (3 disk) - £5.99

10 Rillington Place - £5.99

Unbreakable (2 disk) - £5.99

O Brother Where Art Thou? (2 disk) - £5.99

I deres 3 for £18 tilbud
The Fourth Man - Paul Verhoeven klasse film fra 1983. - £7.99

Soldier of Orange - endnu en Verhoeven film. - £6.99

The Seventh Seal - £7.99

Og en enkelt bog, den er også i 3 for 15 tilbudet, men som jeg kan se så kan man ikke kompinere DVD og bøger :(
It's Only a Movie: Alfred Hitchcock - A Personal Biography - £5.99
Gravatar

#84 aknot 18 år siden

lidt flere 3 for £15 fra play.com
(De koster alle £5.99 enkeltvis)

Aardman Animation Classics: 32 kortfilm fra Aardman.

Following: dir: Christopher Nolan.

For A Few Dollars More - Special Edition (2 Discs) (5.1/DTS): med DK subs.

Happniess

Miller's Crossing: Special Edition

Standing in the Shadows of Motown: god dokumentar om The Funk Brothers.

Bullet in the Head: En af John Woo´s bedste film (OBS den findes også i en 2 disk udgave).

Superman: 2 Disc Special Edition (Foil Packaging)

This is Spinal Tap - Special Edition (2 Discs)

Hellboy: Director's Cut (3 Discs)

Clerks: 10th Anniversary Edition (3 Discs)
Gravatar

#85 chandler75 18 år siden

Hmm... "Happiness" har jeg længe haft kig på. Nogen der har set den og kan anbefale den?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#86 aknot 18 år siden

#85 Kan kun anbefale den, hvis du er til kuld sort humor, vil den helt sikkert også falde i dín smag. men sørg for at være i godt humør inden du begynder, for det er også en ret deprimerende film, og lad være med at se den sammen med en nyelig ex kæreste, som jeg gjorde i sin tid, BAD TIMING!

og så tilbage til lidt mere play guff.

The Long Good Friday: 25th Anniversary Edition (Anchor Bay) (3 Discs): £7.99 (er ikke med i nogle af de førnævnte tilbud).

edit: ser lige at den Hitchcock bog jeg linker til #83 er "OUT OF STOCK", æv!!
Gravatar

#87 dyg 18 år siden

#85 - Jeg kan også klart anbefale den. Udover at være deprimerende, så indeholder den også Todd Solondz typiske sorte humor, som jeg er meget vild med.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#88 McPeter 18 år siden

#58 - eller andre

Den boks, der linkes til kan jeg huske blev nævnt i en anden tråd - er der nogen der kan skrive lidt om hvorfor jeg lige netop burde købe den? :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#89 Benway 18 år siden

#88 Det er en suveræn samling af nogle virkelig fremragende film. Herzog er en fantastisk meget anderledes instruktør og nogle af hans bedste film har netop den uforlignelige Kinski i hovedrollen. Filmene er unikke, de ligner ikke noget som helst andet og de er næsten halvt dokumentare halvt spillefilm. For de fleste er de lidt en tillært smag, men har man dem først fået dem i blodet, er de ikke til at slippe igen. Bedst er IMO "Aguirre" og "Fitzgerraldo", men selv de mindre film har elementer der er spændende. Udover at være en god samling er boksen også en interessant beskrivelse af de to excentriske geniers indbyrdes forhold som skiftede mellem fælles beundring til decideret had og mordtrusler. Boksen afsluttes af Herzogs dokumentar om Kinski og det er ikke just subtile ting vi får at vide.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#90 filmz-Bruce 18 år siden

Uha! Var meget tæt på at springe på serien her for et par måneder siden, men nu ser det ud til, at Twin Peaks får den ultimative DVD behandling og kommer på gaden 30. oktober. Måske man skal vente lidt endnu og håbe på en HD udgave?!?! Arrgggh!

Cover

CBS and Paramount have just officially announced the DVD release of a title we previewed at our Comic-Con panel last week... the Twin Peaks: Definitive Gold Box Edition. The 10-disc set will street on 10/30 (SRP $108.99). It will include both versions of the pilot episode (including the international version) and all 29 episodes from seasons one and two. You'll also get Log Lady introductions for each episode, never-before-seen deleted scenes, production documents, the 4-part Secrets from Another Place: Creating Twin Peaks documentary (includes Northwest Passage: Creating the Pilot, Freshly Squeezed: Creating Season 1, Where We’re From: Creating the Music and Into the Night: Creating Season 2), the A Slice of Lynch retrospective roundtable discussion video, the Return to Twin Peaks featurette, 13 TV spots, 3 image galleries (The Richard Beymer Gallery, Unit Photography and Twin Peaks Trading Cards), 3 Georgia Coffee commercials, Julee Cruise's Falling music video, 8 interactive maps and Kyle MacLachlan's monologue and Twin Peaks sketch from Saturday Night Live. The episodes have all been remastered from the original negatives (a process personally supervised by Lynch) and will be presented in the original full frame aspect ratio with audio in both newly-mixed Dolby Digital 5.1 and the original 2.0. That is one damn fine slice of cherry pie!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: