Nej jeg holder stadig fast på det er en rigtig go film, men bare være forberedt på det er så langt fra BTTF som man kan komme, faktisk er det med Time Travel en spoiler i sig selv, da man i starten ingen anelse har om hvad der foregår (det er faktisk det jeg fandt genialt, at man ikke laver Typisk MacGuyver forklaring på hvad der foregår)
Men så igen jeg var jo nødt til at sige filmens genre.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Havde bestilt Deadwood sæson 2 og 3 - begge står til at være på lager. Nu har de sendt sæson 3 og skrevet, at sæson 2 er i restordre. Fucking skod!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 elwood 18 år siden
Afirmative!
hehe ahh ja gode minder, og så smadrede de det hele med deres FPS forsøg...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 jessup 18 år siden
#13 jessup 18 år siden
#14 wiseguy 18 år siden
https://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&na...
#15 DarkLight 18 år siden
Desuden ser det ud til at man bare kan bruge løs af koden. Har brug den til en gratis traffic og Primer(Damn you, elwood!) til 70 kr.
Lige nu pønser jeg på Buffy S1 til 170...
#16 elwood 18 år siden
regner self. med en anmeldelse også.
#17 aknot 18 år siden
fedt man kan bruge vega koden igen.
#18 elwood 18 år siden
Nej jeg holder stadig fast på det er en rigtig go film, men bare være forberedt på det er så langt fra BTTF som man kan komme, faktisk er det med Time Travel en spoiler i sig selv, da man i starten ingen anelse har om hvad der foregår (det er faktisk det jeg fandt genialt, at man ikke laver Typisk MacGuyver forklaring på hvad der foregår)
Men så igen jeg var jo nødt til at sige filmens genre.
#19 myggen 18 år siden
Samlet pris: 0,- kr.
Skal vi sætte penge på hvor mange af dem jeg modtager?
#20 filmz-yoshimura 18 år siden