Gravatar

#11 filmz-che 21 år siden

Jeg har hørt om problemet, men der er ikke noget DTS logo på min version, desuden har jeg ikke et DTS-system så jeg er ligeglad!

:)
This is an ex-parrot
Gravatar

#12 SpielbergFreak 21 år siden

Oki, du har fået en fra det nyr oplag hvor de har rettet problemet.

Men du får vel DTS engang...
Gravatar

#13 gi-jones 21 år siden

Jeg købte "Mytteriet på Bounty" (eller også hedder den bare Bounty). Det er den version med Mel Gibson og Anthony Hopkins. Jeg troede at de to i det mindste ville værd at se på, men udover at filmen i sig selv er stinkende dårlig, er lyden rent ad helvede til, billedet er pan&scan, og jeg har en fornemmelse af, at billedet er skævt (ja, spørg ikke hvordan jeg ser det). LORTEKØB!

btw. burde den her slags tråde ikke befinde sig under DVD?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#14 evermind 21 år siden

13: Ups, det kan da egentlig godt være, tråden burde befinde sig et andet sted. I givet fald skyldes det, at jeg endnu ikke er så velbevandret i alle afkroge af sitet. Måske var det værd at overveje en omrokering, hvis vi når så langt som at skulle oprette en "fortsættelse" til tråden...?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#15 filmz-WSTE_M 21 år siden

Kan admin ikke flytte tråden ?
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#16 Lowkey 21 år siden

Scanbox og Nordisk film/Egmont havde på et tidspunkt fået den rasende dumme idé at udgive dvd-film med faste undertekster.
Man er med andre ord tvangsindlagt til at se filmen men enten danske, norske, svenske eller finske undertekster malet henover skærmen.
På de fleste udgivelser har de dog skrevet det med ganske lille skrift på bagsiden, lige under listen af sprog der er tekster på.
Hvad idéen med denne generende praksis skulle være, har jeg svært ved at forestille mig, men der skal nok have været en eller anden tumpe et sted, der har syntes at det var evigt smart.

One night at McCool's, Memento, Bound, Pagten, O Brother where art thou og The Faculty er de film jeg lige kan komme i tanke om der lider under fænomenet.
Daisy, Daisy...
Gravatar

#17 filmz-Alex De Large 21 år siden

Det skulle vist også gælde Blade.
Gravatar

#18 filmz-Kadann 21 år siden

#17 -

Det gør det også. Det er en af grundene til, at jeg netop har ofret en mindre formue på den japanske udgave. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#19 filmz-WSTE_M 21 år siden

#16 ..og We Were Soldiers
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#20 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 15 til 19 - Jeg ved ikke om det stadig er gældende men det kan have med reglerne for udsendelse af en bestemt film i et eller flere lande fra producentens side.

Jeg er også selv modstander af det, men der er nok ikke meget andet end købe de udenlandske udgaver. Det er dog heller ikke nok til at en udgivelse med ellers god udgave mht. lyd og billede skal havne her efter min mening.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: