Hmm ... Scanbox's "Chihiro og Heksene" kommer da i Danmark med dansk cover finsk tale og engelske undertekster i ekstramaterialet, den syntes jeg var for morsom, men der var der IKKE tale om en fejl.
Rabatten gælder kun én gang pr besøg, så du skal nøjes med at købe én film ad gangen, og så lige gå ind via linket påny efter købet, hvis du vil have rabat på flere varer.
2) Jeg har ofte oplevet at film er dukket op inden udgivelsesdatoen.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#145 + #146 Husk nu at CD-WOW er ret så berygtet for at bestille for lidt hjem til deres forudbestillinger. Derfor er man næsten garanteret at varen bliver udskudt op til flere gange.
Og en dvd udgivelse af sådan en kaliber som Star Wars må man jo have på udgivelses dagen, så min bestilling røg hos Axelmusic :)
143+144 Hos AXEL kan man da også forudbestille Reg 1 versionen. Den koster kr 350 incl tilgodebevis på kr 50, så det er reelt kun kr 300, men det har de fleste af jer velsagtens spottet!? Desuden er der jo risikoen for at den bliver nappet af tolden med CD-WOW, så kan de da slet ikke være med på prisen!!
#141 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#142 Thorsby 21 år siden
#141 Argh, den er knap så fed :-(
#143 Thorsby 21 år siden
Jeg er måske langsom, men nu er det da ihvertfald nævnt. Jeg har ikke set den som R2 før nu ihvertfald.
#144 chronaden 21 år siden
#145 Patriarch 21 år siden
2) Så får man den først en uge efter udgivelsen.. tror ikke jeg kan vente så længe, selvom det da er billigt :(
#146 El vez 21 år siden
Rabatten gælder kun én gang pr besøg, så du skal nøjes med at købe én film ad gangen, og så lige gå ind via linket påny efter købet, hvis du vil have rabat på flere varer.
2) Jeg har ofte oplevet at film er dukket op inden udgivelsesdatoen.
#147 filmz-garp mc 21 år siden
#148 filmz-Alex De Large 21 år siden
Husk nu at CD-WOW er ret så berygtet for at bestille for lidt hjem til deres forudbestillinger. Derfor er man næsten garanteret at varen bliver udskudt op til flere gange.
Og en dvd udgivelse af sådan en kaliber som Star Wars må man jo have på udgivelses dagen, så min bestilling røg hos Axelmusic :)
#149 filmz-garp mc 21 år siden
#150 DarkLight 21 år siden