Det er vel det samme som fra alle andre ikke EU-lande.. over 80kr excl fragt, så er du på den. Vi kan jo kun henvise til vores elskede told-lommeregner.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#49, køb ikke Eraserhead fra Korea - den er i foolscreen format. Hvis du gerne vil have den, skal du købe den fra hr. Lynchs personlige hjemmeside. Fremragende udgivelse. Afsindig dyr, men filmen lyder glimrende og ser helt fantastisk ud.
FONA 2000 har SF's version af Ghost Dog til sølle 40 kroner, hvis det skulle have interesse.
Mht. Told & Skat må man vel bare konkludere, at man ikke kan regne med noget som helst, men hvis man vil være på den sikre side, skal man holde sig til max. 80 kroner. Mht. kursen skal man tjekke den gældende toldkurs for denne måned - den er fastlagt og varierer ikke i forhold til den almindelige valutakurs. Se den bl.a. på www.valutakurser.dk
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#57: Tak for oplysningen mht. billedformatet, men jeg har allerede bestilt den ved et tidligere streetsale, så den står hjemme på min hylde. Det er dog ikke den store ulykke, for til sølle 3 dollar (under en tyver!) kan jeg godt leve med kun at have den, indtil jeg får anskaffet en anden. Så kan jeg i hvert fald få den set. Men det er dog en god ide at være lidt vågen, når man bestiller tilbudsvarer fra koreandvds, for der er visse udgaver, der - som nævnt - er i fullscreen, og visse har ingen eller kun koreanske undertekster (surt hvis det f.eks. er en fransk film), mens andre har "forced korean subtitles", hvilket heller ikke er alt for fedt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#51 Patriarch 21 år siden
#52 dyg 21 år siden
#53 Patriarch 21 år siden
#54 commy 21 år siden
#55 Patriarch 21 år siden
#56 nakalay 21 år siden
#57 The Insider 21 år siden
#58 filmz-yoshimura 21 år siden
Mht. Told & Skat må man vel bare konkludere, at man ikke kan regne med noget som helst, men hvis man vil være på den sikre side, skal man holde sig til max. 80 kroner. Mht. kursen skal man tjekke den gældende toldkurs for denne måned - den er fastlagt og varierer ikke i forhold til den almindelige valutakurs. Se den bl.a. på www.valutakurser.dk
#59 Corgan 21 år siden
Der skal dog lige nævnes at den er i letterbox.
#60 filmz-yoshimura 21 år siden