Gravatar

#51 Patriarch 21 år siden

Hvordan ligger det med Told fra Korean DVD's?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#52 dyg 21 år siden

Det er vel det samme som fra alle andre ikke EU-lande.. over 80kr excl fragt, så er du på den. Vi kan jo kun henvise til vores elskede told-lommeregner.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#53 Patriarch 21 år siden

ok.. er der en buffer zone mht. de 80 kr? Jeg er ved at lave en bestilling som ligger mellem 75 og 85 afhængig af kurs :D
Gravatar

#54 commy 21 år siden

Jeg har lige købt for 226 kr hos koreandvds, og selv om pakken havde været åbnet til told-kontrol, skulle jeg ikke betale noget.
Gravatar

#55 Patriarch 21 år siden

av... prisen for fragt er næsten den samme som min bestilling
Gravatar

#56 nakalay 21 år siden

#53 Du kan altid finde den aktuelle kurs hos ToldSkat lige her.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#57 The Insider 21 år siden

#49, køb ikke Eraserhead fra Korea - den er i foolscreen format. Hvis du gerne vil have den, skal du købe den fra hr. Lynchs personlige hjemmeside. Fremragende udgivelse. Afsindig dyr, men filmen lyder glimrende og ser helt fantastisk ud.
War. War never changes.
Gravatar

#58 filmz-yoshimura 21 år siden

FONA 2000 har SF's version af Ghost Dog til sølle 40 kroner, hvis det skulle have interesse.

Mht. Told & Skat må man vel bare konkludere, at man ikke kan regne med noget som helst, men hvis man vil være på den sikre side, skal man holde sig til max. 80 kroner. Mht. kursen skal man tjekke den gældende toldkurs for denne måned - den er fastlagt og varierer ikke i forhold til den almindelige valutakurs. Se den bl.a. på www.valutakurser.dk
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#59 Corgan 21 år siden

#58:

Der skal dog lige nævnes at den er i letterbox.
Gravatar

#60 filmz-yoshimura 21 år siden

#57: Tak for oplysningen mht. billedformatet, men jeg har allerede bestilt den ved et tidligere streetsale, så den står hjemme på min hylde. Det er dog ikke den store ulykke, for til sølle 3 dollar (under en tyver!) kan jeg godt leve med kun at have den, indtil jeg får anskaffet en anden. Så kan jeg i hvert fald få den set. Men det er dog en god ide at være lidt vågen, når man bestiller tilbudsvarer fra koreandvds, for der er visse udgaver, der - som nævnt - er i fullscreen, og visse har ingen eller kun koreanske undertekster (surt hvis det f.eks. er en fransk film), mens andre har "forced korean subtitles", hvilket heller ikke er alt for fedt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: