Gravatar

#61 ks 21 år siden

#60, det er vel en skandinavisk udgave, så det vil jeg tro.
Gravatar

#62 filmz-yoshimura 21 år siden

Azumi er netop kommet i en region 2 udgave og kan fås til sølle 170 NOK på cdwow.fm (den japanske udgave koster 330 på Axel)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#63 filmz-karlerminven 21 år siden

Nu kan jeg godt li' Band of Brothers, men jeg har bare aldrig købt boksen da jeg ikke kunne få sparet så mange penge sammen, men så så jeg at inde på axel kan man få den til ca. 270 kr. er det værd at købe den ????

Normalprisen er vist nok 750 kr. (i hvert fald i Silkeborg)

Men er der et eller andet fusk så man ikke får alt eller hva ?

Er det et godt tilbud, må vide det for så bestiller jeg den måske!
----
What is a not-joke?
Gravatar

#64 dyg 21 år siden

#63 - Det er der kun en ting at sige til: Ja.

Det er et godt tilbud, og den er helt klart værd at købe.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#65 filmz-karlerminven 21 år siden

Okay, så gør jeg det nok, selvom jeg måske må droppe nogle senere udgivelser! Har ikk den helt store indtægt, det kan man vist roligt sige!
----
What is a not-joke?
Gravatar

#66 chandler75 21 år siden

Der skulle ikke være noget fusk ved boksen - jeg har selv bestilt den.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#67 filmz-lbw 21 år siden

Den her release af Master and Commander skulle vist være ret sprød (iflg. DAHF's tilbudstråd):

Master & Commander - Far Side Of The World - Collectors Edition (R1, £14,99)

Den fås billigere i R2/R3, men coveret er klart fedest i R1 coll. ed.

Se evt. billeder af pakken her
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#68 filmz-karlerminven 21 år siden

Den der Master and Commander box ser sku ret fed ud!

Okay, tak for hjælpen med Band of Brothers boxen jeg tror sku jeg bestiller snarest muligt!
----
What is a not-joke?
Gravatar

#69 ks 21 år siden

#63, den udgave af Band Of Brothers er ganske enkelt et enestående tilbud, der er intet galt med boxen, eneste forskel er at det er R2/4 udgave af den, hvor den i silkeborg formentlig er den danske udgave.
Gravatar

#70 filmz-karlerminven 21 år siden

#69 okay! Men så længe der er danske undertekster på og engelsk sprog så har jeg ikke noget imod det! Ikke fordi jeg ikke kan se den uden, men nogen film har de det med at mumle i, bl.a. mumler Gandalf extremt meget i Ringenes Herre-filmene.. så man kan lige så godt få underteksterne med når muligheden nu er der!

Tak for hjælpen, den ryger nok snart ind på hylden!
----
What is a not-joke?

Skriv ny kommentar: