Tjahh, nu er kill bill vol. 2 premium box settet udsolgt, men samtidig med dens forsvinden er der dukket en Kill Bill vol. 1 region 3 udgave op der er den hidtid billigste på cdwow. Med sparelink koster den bare 8.49 £
edit: det ser ud til der ikke er engelske undertekster, og da der er sekvenser med japansk tale er det nok meget relevant :/
#11 Tror DarkLight mener de 3 nye udgivelser af filmen og ikke ultimate edition som Insider skrev om.
Har selv bestilt Standard Extenden Edition hos koreandvds.com og skal nok lige fortælle lidt om den når den kommer, hvis der ikke er andre der har gjort det inden.
Er der nogen der fundet nogle ordentlige billeder/beskrivelser af hvordan den der Wood Imitation packaging ser ud?
#15 Yup, I know. Det var nu også fordi det er den hidtid billigste jeg postede den. Det er heller ikke relationer mellem box settet jeg nævnede og region 3 dvd'en da det er henholdsvis 1'eren og 2'eren.
D'ooooooooooooh og min blev sendt igår fra koreandvds.com. Nå tjekker den lige ud når den kommer og ser hvordan det ser ud ellers må jeg jo bare ned i den lokale bogbytterbiks og tilluske míg en god pris for den :)
#11 El vez 21 år siden
Edit: Jo jo, lige her.
#12 filmz-ataris 21 år siden
edit: det ser ud til der ikke er engelske undertekster, og da der er sekvenser med japansk tale er det nok meget relevant :/
#13 Scherlund 21 år siden
Har selv bestilt Standard Extenden Edition hos koreandvds.com og skal nok lige fortælle lidt om den når den kommer, hvis der ikke er andre der har gjort det inden.
Er der nogen der fundet nogle ordentlige billeder/beskrivelser af hvordan den der Wood Imitation packaging ser ud?
Ultimate Edition
Standard Extended Edition
Special Extended Edition
#14 cyberzed 21 år siden
Det ser ud til at være den der hedder "R3 Hong Kong - (Universe Video And Laser)" her hos DVDCompare
#15 El vez 21 år siden
Det er udelukkende den Japanske udgivelse der er 'uncut'.
#13 Ah ja ok..
#16 filmz-ataris 21 år siden
#17 nakalay 21 år siden
#18 El vez 21 år siden
Føj for den lede da.
#19 Scherlund 21 år siden
#20 inflector 21 år siden
http://www7.cd-wow.com/detail_results_2.php?produc...