Jeg ved ikke om det kun er i Fona 2000 tilbudet glæder. Hvis du ikke selv har mulighed for at komme i Fona 2000, kan jeg da godt købe den for dig og så sende den.
R2 Blade 2 (2 Disc Set) €10.45 R2 The Last Of The Mohicans €10.99 R2 Once Upon A Time In America: Special Edition (2 Disc Set) Director's Cut €10.99 R2 Jacob's Ladder €10.99
Alt i alt 319,-
Glæder mig MEGET til gensyn med Jacobs Ladder
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
My point is: Denne tråd er kun til at poste filmrelaterede tilbud, man har fundet. Hvis du gerne vil skrive hvad du har modtaget, kan du skrive det i tråden "Hvad modtog jeg idag". Hvad du har bestilt idag, hører heller ikke hjemme i denne tråd, da der ellers ville komme en masse "dobbelt-posts".
"Heads Up" trådene er kun til at poste filmrelaterede tilbud.
#129: No problemo. Så må tilbudet nok gælde i alle Fona'er og alle TP'er.
#121 El vez 21 år siden
Hvis du kan undvære danske subs er der naturligvis rig mulighed for at finde den billigere.
#122 filmz-Bruce 21 år siden
;)
#123 Corgan 21 år siden
Jeg ved ikke om det kun er i Fona 2000 tilbudet glæder. Hvis du ikke selv har mulighed for at komme i Fona 2000, kan jeg da godt købe den for dig og så sende den.
#124 McPeter 21 år siden
#125 Corgan 21 år siden
Jeg fandt også lige Star Wars Episode I i TP Musik til 149 kr.
#126 filmz-Bruce 21 år siden
R2 The Last Of The Mohicans €10.99
R2 Once Upon A Time In America: Special Edition (2 Disc Set) Director's Cut €10.99
R2 Jacob's Ladder €10.99
Alt i alt 319,-
Glæder mig MEGET til gensyn med Jacobs Ladder
#127 Corgan 21 år siden
Hvis det er hvad du har modtaget idag, så er det den forkert tråd du poster dem i. Læs trådens overskrift inden du poster.
#128 filmz-Bruce 21 år siden
Har ikke modtaget idag, men lige bestilt idag hos CDWOW :)
#129 McPeter 21 år siden
#130 Corgan 21 år siden
My point is: Denne tråd er kun til at poste filmrelaterede tilbud, man har fundet. Hvis du gerne vil skrive hvad du har modtaget, kan du skrive det i tråden "Hvad modtog jeg idag". Hvad du har bestilt idag, hører heller ikke hjemme i denne tråd, da der ellers ville komme en masse "dobbelt-posts".
"Heads Up" trådene er kun til at poste filmrelaterede tilbud.
#129:
No problemo. Så må tilbudet nok gælde i alle Fona'er og alle TP'er.