#69: Tjekkede lige forsendelsesomkostningerne for det føromtalte tilbud, og det er ikke just småpenge: $32 inklusive Delivery Cost Discount, dvs. ialt knap $81 eller 495 kroner. Hmm... Silmido i omtalte udgave koster dog i sig selv mellem 300 og 350 kroner hos diverse forhandlere, så det er stadig en fornuftig pris (hvis man da undgår toldvæsnet, og det ville nok være lidt af et sats). Med told er prisen knap 700 kroner :o(
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#74: Aaargh! I'm game! Den må være oprettet for nylig, for jeg har da tjekket flere gange, om de havde den. Nice ;-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#77 Nu er den bestilt, men jeg har hørt fra pålidelige kilder, at det skulle være en fed film, så jeg har ingen skrupler, og slet ikke når jeg ved, hvor fed en udgave det er!
#71 filmz-Kadann 21 år siden
Jeps, der er dog en del der har efterspurgt en udgave med danske undertekster, hvilket der er på dem jeg linker til i #68. :)
#72 El vez 21 år siden
#69 tror du skal regne med ca. 30kr, bestiller du flere ad gangen bliver det dog ikke specielt meget dyrere.
#73 filmz-yoshimura 21 år siden
#74 El vez 21 år siden
#75 ks 21 år siden
#76 filmz-yoshimura 21 år siden
#77 El vez 21 år siden
Og som sædvanlig er der ingen subs på ekstramaterialet :/
Hvis det viser sig at være en 'must buy' film, tror jeg jeg venter en billig HK udgave.
#78 filmz-yoshimura 21 år siden
#79 filmz-nemesis 21 år siden
#80 filmz-Bruce 21 år siden