Gravatar

#91 El vez 21 år siden

Den var vist meget limited, hvis du kan nøjes med filmen, kan man få den japanske udgave hos cd-wow til £24.99

Nåja, en lille heads-up til Harry:
http://www.axelmusic.dk/productDetails/93177310188...
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#92 Scherlund 21 år siden

Den kan købes her Yes-asia til den nette sum af $139,99 men så er fragten også gratis :)
De har også nogle forksellige combo tilbud med boka'en, hvis det nu skulle være.
Gravatar

#93 inflector 21 år siden

#92 det var sq en anelse pebret!
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#94 Scherlund 21 år siden

#93 Den kostede vist $200 da den frigivet, så den er da faldet lidt i pris. Jeg gav selv ca. 900 kr. for min. Dog har vol.2 boka'en kun stået mig i ca. 350 kr. så sammenlagt er det ikke så galt for de to boka'er.
Gravatar

#95 El vez 21 år siden

Er der ikke en af jer, Scherlund eller ataris, der kan skrive lidt mere om KB2 Premium boka'en? Jeg mangler lige lidt mere grund til at spendere de 400 bobs.. :)
Gravatar

#96 Scherlund 21 år siden

Here goes: Selve boksen er lavet i meget kraftigt pap uden nogen synlige samlinger. tykkelsen på pappet kan du sammenligne med din Wonderful Days. Dette er dog en rigtig boks da den er lukket med en låge på bagsiden, der åbner op til alle herlighederne.

Boksen er sort med teksten "Kill Bill Vol.2" i gult på alle siderne inkl. lågen. Toppen og bunden er røde med specifikationerne skrevet i bunden, som det kendes fra de fleste Anime bokse. De sorte flader på sider bruges af det plastik sleeve, der er med, som baggrund til en illustration af Kiddo og Pai Mei på den ene side og samt de resterende medlemmer af Deadly Viper Assassin Squad - Bill på den anden. Sleeven er rød med gul skrift.

Indholdet Består af Filmen (Doh), en T-shirt (kan ses på linket i #88), en booklet, en be@r brick, en Pai Mei nøglering samt 10 af den ene eller anden art.

Bookleten er en 24 siders sag med flotte billeder. Teksten fatter jeg ikke meget af, da det eneste kanji tegn jeg kender er "no" og det forslår ikke nogen steder. Dog skal det siges at overskrifterne er på engelsk samt siden med staff og cast.

Be@r bricken er ikke, som Nayze foreslog på irc en bordskåner. det er en "lego" figur af en bjørn. Denne pågældende bjørn er hvid med et lyserødt Kill Bill logo på brystet. Samtidig er den placeret i en lille plastik kiste med låg.

Nøgleringen er en nøglering!?! med en 7-8cm figur af Pei Mai, som holder lidt i sit skæg.

De 10 kort kan bruges til ølbrikker hvis det skulle være, dog tror jeg ikke det er meningen. De indeholde data over de følgende ting: Pai Mei, Hattori Hanzo, Elle Driver, Budd, Vernita Green, Gogo Yubari, Crazy 88/Sofie Fatale, O-Rin Ishii, Bill og ikke mindst The Bride. De minder lidt om de gode gamle bil kort, som alle nok har brugt for meget tid med. Selve teksterne står igen med Kanji.

Håber det hjalp lidt, ellers kan du jo bare genere mig på irc.
Gravatar

#97 El vez 21 år siden

Mange tak for den grundige forklaring :)
Gravatar

#98 chandler75 21 år siden

Hmphh... som "opfinderen" af ordet "boka" forventer jeg i fremtiden 100 kr. i royalties hver gang ordet taget i brug!
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#99 JannikAnd 21 år siden

Du kan få 100 poser respekt og håndtegn...
Gravatar

#100 El vez 21 år siden

Der er mange der har 'opfundet' boka før dig, chandler, men dig må vi nu officielt moppe.

At det så ikke længere ses som en fejl men istedet en morsomhed at skrive det, medmindre det kommer fra dig naturligvis, er jo bare en ekstra bonus ;)

Skriv ny kommentar: