Gravatar

#121 evermind 21 år siden

Charlotte Bircows baller bliver aldrig noget must for mig. Ej heller nogen anden del af hendes anatomi. Brrr...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#122 Yoda 21 år siden

Nej, hun er en stram tante.....
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#123 lagoni 21 år siden

Cd-wow har Requiem For A Dream R2 til kun £4,99 og til dem der er interesserede, så har de også Timeline til £5,99
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#124 filmz-ken-greve 21 år siden

http://www.axelmusic.dk/productDetails/02519231582... <- Nogen der ved om den muligvis kan anskaffes billigere?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!
Gravatar

#125 JannikAnd 21 år siden

På dvdpacific koster den 251,49 kr., men du kan risikere, at der kommer told på.
Gravatar

#126 filmz-WSTE_M 21 år siden

Jeg har set den billiger på eBay, hvor prisen nestæn tangere pisen på den normale udgave.
Men der er stadig risiko for told, med mindre du finder ud af noget smart med sælgeren...
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#127 HeavyClaus 21 år siden

Donnie Darko: The Director's Cut Region 2 til 8,99£ hos de kære gutter hos cd-wow.

Også er den endda en "Limited Edition Packaging"! :P
Gravatar

#128 lagoni 21 år siden

OldBoy: Final Edition (Korean Import) til £12,99

Nogen der ved hvad der menes med 'final edition'?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#129 puffin 21 år siden

Mener at have læst et sted, at forskellen på den Oldboy og den anden "normale Special Edition" er at de på "Final Edition" har droppet DTS lyden og forbedret billedkvaliteten... jeg ved dog ikke hvordan det ser ud med ekstra, om det er det samme.
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
Gravatar

#130 filmz-ataris 21 år siden

#128, jeg er ikke særlig imponeret over det cover. Ikke når alternativet er det her.
still cuckoo for cocoa puffs

Skriv ny kommentar: