Det var nu også ment som en slags venskabelig skideballeder ikke skal tages alt for alvorligt. Synes bare lige jeg ville fortælle at det er en meget ringe udgivelse af Totoro og der er en meget bedre på vej :)
Og ja Titan er en rigtig god tegnefilm. Det var mere udgivelsen jeg kommenterede. har forresten næsten fundet en løsning på GitS:SAC. Men jeg kan skrive mere om det i aften, da jeg er på arbejde ligenu og jeg har ikke adgang til min mail herfra :(
Endnu en gang øser FONA 2000 tilbud ned over os. De har en stribe fine titler til en 50'er:
Exorcist III Requiem for a Dream Fyren i Nabograven The Man Who Cried Evil Dead (den originale) Ring 0 (dog ikke i den fedeste udgave) Ring 2 (do) Chocolat Catch Me If You Can (efterhånden et gammelt tilbud, men ...) Face/Off Enemy of the State True Romance
Jeg kan ikke huske dem alle, men der er flere :o) Happy hunting ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#16 Ingen anelse, men der er forhåbentlig bedre billede på end min R3-udgave, for det var da noget tåget.
#11 El vez 21 år siden
Jeg vidste ikke lige noget om "Totoro", men jeg syntes det lød som et godt tilbud med to film for 100kr, så det var skam med de bedste intentioner :)
#12 Scherlund 21 år siden
Og ja Titan er en rigtig god tegnefilm. Det var mere udgivelsen jeg kommenterede. har forresten næsten fundet en løsning på GitS:SAC. Men jeg kan skrive mere om det i aften, da jeg er på arbejde ligenu og jeg har ikke adgang til min mail herfra :(
#13 filmz-yoshimura 21 år siden
Exorcist III
Requiem for a Dream
Fyren i Nabograven
The Man Who Cried
Evil Dead (den originale)
Ring 0 (dog ikke i den fedeste udgave)
Ring 2 (do)
Chocolat
Catch Me If You Can (efterhånden et gammelt tilbud, men ...)
Face/Off
Enemy of the State
True Romance
Jeg kan ikke huske dem alle, men der er flere :o) Happy hunting ...
#14 El vez 21 år siden
#15 filmz-yoshimura 21 år siden
Taxi
Taxi 2
All or Nothing
Battle Royale
#16 El vez 21 år siden
#17 filmz-yoshimura 21 år siden
#18 filmz-Kadann 21 år siden
Den er crap, i forhold til R3-udgaven, ihvertfald mht. lyd. :)
#19 El vez 21 år siden
#20 filmz-ken-greve 21 år siden