Gravatar

#31 filmz-propagandapanda 21 år siden

Jo, men for et par dage siden kostede den CAD 21.98 hos DVDsoon (Med iCard kun 18.90!). Den er så steget imellemtiden til CAD 25.98, men jeg nåede da at lave min bestilling inden. Nåede også at forudbestille Vol. 5 L.E. til den 18.90 :)
Gravatar

#32 nakalay 21 år siden

#31 Satans, det skulle du ha' skrevet. Men er der til gengæld ikke større chance for, at de bliver snuppet i tolden hos Soon?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#33 filmz-propagandapanda 21 år siden

Jeg er aldrig blevet snuppet endnu.

Så sent som idag modtog jeg en pakke i en stor kasse som burde være blevet nuppet, men som altid gik den igennem. :)

#34 21 år siden

Tiger butikken har bl.a. cleopatra til en 20.. Ved dog ikke omdet er (1999) udgaven eller (1963). Og så har de også en del andre :)
Gravatar

#35 filmz-712 21 år siden

#29 - De sagde at de ville betale portoen, men jeg har ikke fået en besked om at de har fået den endnu, og det er alligevel, ja, 3 ugers tid siden jeg sendte den tror jeg. :)
Gravatar

#36 Yoda 21 år siden

Det er den seneste - og dårligste - fra 1999.

Det er den samme, som kan købes i DVDOO til 40,-

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=9672
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

#37 21 år siden

#36 Okay, var bare min bror der kom hjem og sagde det :)
Gravatar

#38 evermind 21 år siden

Men jeg synes nu stadig, det er et okay tilbud til dem, der gerne vil have filmene med DK subs. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#39 lagoni 21 år siden

- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#40 Jay El 21 år siden

Det er jo ikke fordi det er alletiders tilbud, men det er min opfattelse, at flere herinde er interesseret i Band of Brothers - Limited Military Edition.

Så jeg vil bare lige nævne, at den kan fås hos DVDFromKorea.com til $88

Samtidig vil jeg dog også lige minde om, at den kan fås til ca. $50 via Ebay.

Skriv ny kommentar: