Gravatar

#31 Scherlund 21 år siden

#28 Den eneste forskel der er udover, selvfølgelig NTSC/PAL og hvilke undertekster der er på de forskellige, er at der er stor forskel på tykkelsen på pap-coveret. R2UK er meget tynd og faktisk ikke særlig pæn. Det er dog meget bedre med R2DK og R1. R3 kender jeg ikke til da jeg endnu ikke har set en i levende live eller hørt om kvaliteten på coveret.

Hov glemte helt at der er en anden forskel. På R2UK er de to MTV Awards easter-eggs bliver fjernet. Jeg hved ikke helt om der er fjernet noget fra RotK.

Og angående lyden på R2, så har jeg ikke kunne høre noget på DTS sporet. Om det er fordi det ikke er der, eller fordi jeg har en ringe hørelse eller måske er det mit setup der bare ikke er godt nok til at vidreføre støjen, skal jeg ikke kunne sige.
Gravatar

#32 Yoda 21 år siden

Homeenter klubberne er noget hø. Deres tilbud er på ingen måde økonomisk fordelagtige, og hvis man endelig vil have fat i "LOTR" E.E. boxen i reg.2, så kan den bestilles hos Choises Direct for ca 460,-

Har selv ovenstående box, der er upåklagelig. Desuden slipper man så for at skulle investere i 2 gange 199,- udgivelser hos Scandinavian Filmclub, der helt sikkert kan findes langt billigere på nettet.

Det skal lige siges at Scandinavian Filmclub - Homenter - tager 34,50 i porto pr. leveret film. Så prisen for en DVD kommer op på 235,- - det er ikke fordelagtigt!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#33 maniac 21 år siden

#32 jo, det er da fordelagtigt... for homeenter klubben :P
Gravatar

#34 Yoda 21 år siden

Ja, de tjener deres penge på stakkels uoplyste mennesker ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#35 McPeter 21 år siden

Har lige bestilt X-Files Season 2 på R2/4? med UK subs til 299,-
Man skal dog gå ind på den engelske version af Axelmusic, dvs www.axelmusic.com
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#36 McPeter 21 år siden

De har iøvrigt Star Wars I+II R2-DK til 119,-/stk på www.axelmusik.dk
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#37 aknot 21 år siden

her vil jeg gerne advare!!!

Jeg har købt denne boks, og der er kun engelsk txt på Infernal Affairs part 2, de to andre indeholder kinesike txt (extra disken slet ingen txt), så med mindre man er super skrap til at læse kineske eller forstå koreansk, vil jeg ikke anbefale at man køber boksen.
Personen som sælger boksen svarer ikke på de mails man sender, så jeg har kun haft dårlig erfaring med at købe den.

Det skal dog siges at boksen er ok lækker, dog ikke tin men i pap. Og posen er god til at have DVD´er i, så når man skal ud til en film aften kan man transportere filmene i den, og blive et hit blandt nørderne :-)
Gravatar

#38 aknot 21 år siden

Arghh Sorry, jeg skal lære at kigge rigtig efter.

Det er ikke helt den samme som jeg har købt, men jeg ville nu være på vagt alligevel.

og det er heller ikke sammen "forhandler"

men DVD´er se ud som mine, der var en pap version og uden still billederne.
Gravatar

#39 filmz-sanjo 21 år siden

Ret billigt, skal nok bestilles på et eller andet tidspunkt.
Irriterende har cd-wow.com kun har region 1, og ikke mere region 2, da den var noget billigere. Kostede vist nok omkring 200kr engang.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#40 filmz-propagandapanda 21 år siden

#37/38

Jeg har "tin"-udgaven, og jeg tror der er tale om de samme dvd'er, for det er også kun min IA2 der var engelske subs på. Jeg fik dog efter lang tids bøvl og brok (ca 3 måndeder) langt om længe erstattet IA og IA3 med udgaver med engelske subs.

JEG FRARÅDER KØB AF DEN BOKS PÅ EBAY!

Skriv ny kommentar: