Så er det vist tid til endnu en tråd med fede udgivelser og gode tilbud, der truer med at gøre enhver filmfreaks bank-rådgiver lige så rød i hovedet som de tal på kontoen.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#4 Hold da k...! Det er da godt nok en vild udgave.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Er det ikke kun den japanske udgave der har DTS-fest på? De har vel "bare" taget de europæiske R2 udgivelser fra Alien Quadrilogy og smidt i, uden at tænke nærmere over det. :)
Jeg satser da også på at skifte pladerne i alien head med de fede versioner jeg ellers har. Dette køb er for "æskens" skyld. Til den der stadig var i tvivl kan jeg sige at det koster 11£ at få den sendt. Jeg kan så naturligvis glæde mig over min lille samling af koder der giver rabat hos hmv. I dette tilfælde hele 20£ off
#1 maniac 21 år siden
Jeg lægger frisk ud med:
The Day after Tomorrow region 2 til £9 før sparelinks og vouchers på cd-wow.com
A better tomorrow region fri til £22 før sparefesten
Men I kender rutinen, smæk flere tilbud på når i snubler over dem :)
#2 filmz-Munk 21 år siden
Tak for supporten... ;) Resultatet er ihvertfald at det lækre Alien Quadrilogy: Alien Head er bestilt!!
Glæder mig helt vildt til den 7 marts!!
- Steve Carell
#3 maniac 21 år siden
A better tomorrow i #1 er forresten "A better Tomorrow Trilogy"
Et andet "tilbud" er Star Wars Episode III pap-figurer til 26 pund pr. stk. Clicky
#4 filmz-Bruce 21 år siden
#5 filmz-yoshimura 21 år siden
www.dvdfromkorea.com (kan ikke linke direkte)
#6 Yoda 21 år siden
Lækkert! Den udgave tiltaler min forbrugermentalitet.
#7 filmz-yoshimura 21 år siden
#8 davenport 21 år siden
(Altså på Aliens)
#9 filmz-Kadann 21 år siden
Er det ikke kun den japanske udgave der har DTS-fest på? De har vel "bare" taget de europæiske R2 udgivelser fra Alien Quadrilogy og smidt i, uden at tænke nærmere over det. :)
#10 rimmer 21 år siden