SuperBrugsen - 2 DVD'er for 130 kroner: - About A Boy - Gladiator - Bad Boys 2 - The Scorpion King - Intolerable Cruelty - MIIB - Red Dragon - The Mummy - American Pie: The Wedding - The Meaning Of Life - Ned Kelly - Johnny English
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#53: Enig. Slutningen i bio-versionen og i directors cut er som bekendt helt forskellige, men ingen af dem er dårlige.
Blev godt nok noget forvirret, da jeg efter at have set den i bio så den på lejevideo uden at vide, at det var en anden version. Instruktøren var ikke længe om at finde ud af, at han ville have den på en anden måde (altså filmen...)
Den vi lejede (også i BB) havde KUN directors version. Jeg checkede det, da jeg som sagt var meget overrasket.
Jeg synes det er værd at se dem begge - jeg vil købe den danske som lagoni nævner.
Filmen er uanset version overraskende god. Men jeg forventede ogå det modsatte, da jeg så den første gang i biografen. Og enhver bedømmelse udspringer jo af forventningerne.
#51 DarkLight 21 år siden
- About A Boy
- Gladiator
- Bad Boys 2
- The Scorpion King
- Intolerable Cruelty
- MIIB
- Red Dragon
- The Mummy
- American Pie: The Wedding
- The Meaning Of Life
- Ned Kelly
- Johnny English
#52 lagoni 21 år siden
#53 davenport 21 år siden
#54 21 år siden
Blev godt nok noget forvirret, da jeg efter at have set den i bio så den på lejevideo uden at vide, at det var en anden version. Instruktøren var ikke længe om at finde ud af, at han ville have den på en anden måde (altså filmen...)
#55 filmz-sanjo 21 år siden
Hvad for en er bedre, hvis du skulle ud og købe en? Regner med at låne den i BB i dag, men hvilke af versionerne ved jeg ikke :)
#56 21 år siden
Forresten, bioversionen ender vist ej heller totalt hunky dory, men directors cut er møj mere sort.
Men som sagt, de slutter HELT forskelligt.
#57 lagoni 21 år siden
#58 davenport 21 år siden
#59 21 år siden
Jeg synes det er værd at se dem begge - jeg vil købe den danske som lagoni nævner.
Filmen er uanset version overraskende god. Men jeg forventede ogå det modsatte, da jeg så den første gang i biografen. Og enhver bedømmelse udspringer jo af forventningerne.
#60 filmz-sanjo 21 år siden