#69: Der er mange gode tilbud, hva? Dog lige et par advarsler:
Hvis nogen skal til at købe 'Musketeer', så sæt den tilbage på hylden og køb en is i stedet. Skred fra den i bio. (Men smag og behag)
Købte selv 'Rødt Chok' og 'Ran', som jeg begge huskede som super. Det var de sgu ikke rigtig mere, og de er røget i skralderen.
Monty Python: Det var ikke de versioner af joke'sene som jeg kender fra tv. Fx. The Killer Joke og Mælkemanden var nogle helt andre indspilninger (dog med Monty-drengene). Jeg har tyret den ud, for det kunne jeg bare ikke kapere. (men hvis man ikke kender Monty ud og ind i de andre versioner, så er den da ok)
#71 - For mig står Ran stadigvæk som en af Kurosawa's bedste film, så der kan jeg ikke helt følge dig. Men folk der overvejer at købe film som Musketeer er selv ude om det :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#72: Jeg huskede den som sagt også som super, så den i bio da den kom frem. Men gensynsglæden var begrænset. Jeg kan bedre lide flere af hans gamle s/h-film.
#78: Det er vel ok (har stået til 99 et stykke tid), men jeg er efterhånden ved at være derhenne, hvor jeg ikke slipper en 100 mand for selv en ok film. De ryger jo hurtigt ned i 60-80 kr. Fona 2000 er min favorit! (Selvfølgelig er der undtagelser som LOTR og SW, som man køber straks, uanset nypris - og f.s.v.a. SW desværre også uanset filmens kvalitet - go to hell, Lucas)
#71 21 år siden
Hvis nogen skal til at købe 'Musketeer', så sæt den tilbage på hylden og køb en is i stedet. Skred fra den i bio. (Men smag og behag)
Købte selv 'Rødt Chok' og 'Ran', som jeg begge huskede som super. Det var de sgu ikke rigtig mere, og de er røget i skralderen.
Monty Python: Det var ikke de versioner af joke'sene som jeg kender fra tv. Fx. The Killer Joke og Mælkemanden var nogle helt andre indspilninger (dog med Monty-drengene). Jeg har tyret den ud, for det kunne jeg bare ikke kapere. (men hvis man ikke kender Monty ud og ind i de andre versioner, så er den da ok)
#72 dyg 21 år siden
#73 21 år siden
#74 lagoni 21 år siden
http://www6.cd-wow.com/detail_results_2.php?produc...
The Incredibles + 2-Side Puzzles (Exclusive Limited Offer) til £15,99
http://www6.cd-wow.com/detail_results_2.php?produc...
#75 Yoda 21 år siden
#76 21 år siden
#77 Yoda 21 år siden
Den er ikke blot ok, der er tale om en gedigen klassiker.
#78 maniac 21 år siden
#79 21 år siden
#80 ks 21 år siden