#102 Jeg har selv Horror pakken, kvaliteten er ikke super (læs ikke restureret) jeg syntes selv de er seværdige, men jeg er nu heller ikke super "kræsen" hvad billede og lyd angår. de er iværtfald de omkring 3,5kr stykket værd IMO. og har da også tænkt mig at bestille scifi pakken meget snart.
#113 Du kan finde nogle af dem hos Axel, med en liste over hvad de indeholder.
#99 Mht genudgivelsen af Total Recall, er det vaerd at gaa efter den danske udgave (koster 200kr de fleste steder, indtil videre), da den udover de oevrige R2 indeholder en High Definition WMV udgave af filmen paa en separat disc (se evt. dvdcompare).
Den koster 220kr hos axel, 200 hos TP og dvdoo.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Fair nok - det havde jeg ikke set. Men var der ikke et eller andet med at det kan man ikke se når man ikke bor i USA? Synes jeg læste det i en anden tråd? Eller det er måske kun R1-versioner?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#111 cyberzed 20 år siden
#112 lagoni 20 år siden
http://www.axelmusic.dk/productDetails/50600491452...
#113 Herrguth 20 år siden
#114 lyspunkt 20 år siden
Ellers plejer jeg at kopier UPC nr. fra DVDsoon og så søge efter EAN nr i DVD Profiler
#115 aknot 20 år siden
Linksene virker også hos mig.
Jeg har selv Horror pakken, kvaliteten er ikke super (læs ikke restureret) jeg syntes selv de er seværdige, men jeg er nu heller ikke super "kræsen" hvad billede og lyd angår. de er iværtfald de omkring 3,5kr stykket værd IMO. og har da også tænkt mig at bestille scifi pakken meget snart.
Du kan finde nogle af dem hos Axel, med en liste over hvad de indeholder.
#116 McPeter 20 år siden
#117 El vez 20 år siden
Den koster 220kr hos axel, 200 hos TP og dvdoo.
#118 McPeter 20 år siden
#119 filmz-yoshimura 20 år siden
#120 McPeter 20 år siden