#90 stilen er den samme jo, det her er bare en hel film længde, og som andre har sagt så er det Batman de sender der faktisk voldsomer end selve live action filmene.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Men at den er voldsomere end live action filmene er jeg nu ikke enig i. Der er da nogle temmelig nasty ting i Tim Burtons første, der ikke på samme måde ville virke i en tegnefilm.
Tegneserie-vold virker i mine øjne ikke halv så voldsomt som som vold i live action film.
Præcis, det er jo ikke for ingenting at jeg kaster Star Wars og andet godt i nakken på mine nevøer.. de skal jo tilbede de rette guder, når de bliver voksne, ikke? ;)
Heh, du hoppede direkte i fælden. Det er nemlig ikke en R1, men en malaysisk R3 udgave. De to flag ligner også meget hinanden, det amerikanske og det malaysiske :o)
#91 filmz-Kadann 20 år siden
Hæhæ, faktisk ikke.. filmen er vist aldrig blevet vist på dansk TV. :-p
#92 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#93 Corgan 20 år siden
#92:
Jeg kender godt serien... det var bare en joke.
Men at den er voldsomere end live action filmene er jeg nu ikke enig i. Der er da nogle temmelig nasty ting i Tim Burtons første, der ikke på samme måde ville virke i en tegnefilm.
Tegneserie-vold virker i mine øjne ikke halv så voldsomt som som vold i live action film.
#94 filmz-Munk 20 år siden
- Steve Carell
#95 El vez 20 år siden
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=...
#96 filmz-Kadann 20 år siden
Jo jo, men nu er det mere p.g.a. de danske stemmer at jeg mener at den er interessant. :)
#97 El vez 20 år siden
#98 filmz-Kadann 20 år siden
Præcis, det er jo ikke for ingenting at jeg kaster Star Wars og andet godt i nakken på mine nevøer.. de skal jo tilbede de rette guder, når de bliver voksne, ikke? ;)
#99 filmz-Kadann 20 år siden
Infernal Affairs R1, alle tre film, 195 kr.
http://www.axelmusic.dk/productDetails/04004
Jeg har desværre ikke fundet nogle informationer om boksen, så jeg aner ikke helt om det er pimpness.
#100 filmz-propagandapanda 20 år siden
Heh, du hoppede direkte i fælden. Det er nemlig ikke en R1, men en malaysisk R3 udgave. De to flag ligner også meget hinanden, det amerikanske og det malaysiske :o)