Gravatar

#111 filmz-Bruce 20 år siden

Gå ikke...LØB..og KØB...NU!

CDWOW 14.99£

A bittersweet life - Directors Cut

Anmeldelse

Very cool! Last year, it was with great enthusiasm that I walked out of my screening of OLDBOY at the Cannes Film Festival, wanting to share my newfound excitement with the world, and today, I had a similar feeling as I strolled out of A BITTERSWEET LIFE, my favorite film at this year’s Festival, with touches of OLDBOY, THE PROFESSIONAL and PULP FICTION, all rolled into one. But don’t let those comparisons throw you off, as this Korean film still manages to create something quite original, with a great mix of romance, emotion, humor and drama, intertwined with a great deal of violence, action, blood and darkness.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#112 DarkLight 20 år siden

Jeg har aldrig hørt om den og du får ikke 150 kroner ud af mig bare på dit glatte ansigt :) Jeg bliver siddende...for nu.

Derudover at det lidt mere interessant at høre om egne meningen end lidt copy/paste-aktion
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#113 filmz-Bruce 20 år siden

#112 Har ikke set den endnu, af gode grunde :) Men jeg har nogle favorit anmeldere jeg stoler på, som aldrig har taget fejl med nogle genrer ifht. min personlige smag, Joblo een af dem og når han sammenligner med Oldboy, så er det godt nok for mig.

Klart et must buy :)
Gravatar

#114 El vez 20 år siden

Bruce kommer du ikke snart og besøger os på irc? Jeg tror det er på tide vi ganger up på DarkLight :p

www.mirc.com

Log på Quakenet

/j filmz.dk

Nåja og for at komme med et relevant argument var det jo også Ji-woon Kim der stod bag den fantastiske 'A Tale Of Two Sisters'.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#115 DarkLight 20 år siden

ô0
Så ender I bare med at overtale mig til at få den købt. You bastards!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#116 El vez 20 år siden

Muahahah!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#117 ks 20 år siden

Lad os heller ikke forglemme hvem der har instrueret A Bittersweet Life! Det har Ji-Woon Kim, samme mand der stod bag 2003's geniale gyser "A Tale of Two Sisters".. Og det er da i den grad et kvalitetsstempel. Jeg glæder mig i hvert fald meget til at se A Bittersweet Life, men jeg er godt nok lidt forbeholden for at købe de her udgaver, hvor man overhovedet ingen glæde kan få af extramaterialet! :(
Gravatar

#118 DarkLight 20 år siden

Det har El vez sagt! stupid! :P
Gravatar

#119 ks 20 år siden

Blah, men det kan heller ikke understreges nok gange! :)
Gravatar

#120 filmz-Bruce 20 år siden

#114 Har prøvet men mIRC fucker op konstant jeg downloader og installerer det. Gi'r mit fulde navn, email og laver nick og så connecter jeg til Quakenet og så får jeg:

* Connecting to de.quakenet.org (6669)
-
-de.quakenet.org- *** Looking up your hostname
-
-de.quakenet.org- *** Checking Ident
-
-de.quakenet.org- *** Found your hostname
-
Ping? Pong!
-
Your username is invalid.
Connect with your real username, in lowercase.
If your mail address were [email protected], your username would be foo.
-
Closing Link: bruceswear by pelikaista.fi.quakenet.org (USER: Bad username)

Altid det samme :(

Skriv ny kommentar: