Very cool! Last year, it was with great enthusiasm that I walked out of my screening of OLDBOY at the Cannes Film Festival, wanting to share my newfound excitement with the world, and today, I had a similar feeling as I strolled out of A BITTERSWEET LIFE, my favorite film at this year’s Festival, with touches of OLDBOY, THE PROFESSIONAL and PULP FICTION, all rolled into one. But don’t let those comparisons throw you off, as this Korean film still manages to create something quite original, with a great mix of romance, emotion, humor and drama, intertwined with a great deal of violence, action, blood and darkness.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#112 Har ikke set den endnu, af gode grunde :) Men jeg har nogle favorit anmeldere jeg stoler på, som aldrig har taget fejl med nogle genrer ifht. min personlige smag, Joblo een af dem og når han sammenligner med Oldboy, så er det godt nok for mig.
Klart et must buy :)
Lad os heller ikke forglemme hvem der har instrueret A Bittersweet Life! Det har Ji-Woon Kim, samme mand der stod bag 2003's geniale gyser "A Tale of Two Sisters".. Og det er da i den grad et kvalitetsstempel. Jeg glæder mig i hvert fald meget til at se A Bittersweet Life, men jeg er godt nok lidt forbeholden for at købe de her udgaver, hvor man overhovedet ingen glæde kan få af extramaterialet! :(
#114 Har prøvet men mIRC fucker op konstant jeg downloader og installerer det. Gi'r mit fulde navn, email og laver nick og så connecter jeg til Quakenet og så får jeg:
* Connecting to de.quakenet.org (6669) - -de.quakenet.org- *** Looking up your hostname - -de.quakenet.org- *** Checking Ident - -de.quakenet.org- *** Found your hostname - Ping? Pong! - Your username is invalid. Connect with your real username, in lowercase. If your mail address were [email protected], your username would be foo. - Closing Link: bruceswear by pelikaista.fi.quakenet.org (USER: Bad username)
Altid det samme :(
#111 filmz-Bruce 20 år siden
CDWOW 14.99£
A bittersweet life - Directors Cut
Anmeldelse
Very cool! Last year, it was with great enthusiasm that I walked out of my screening of OLDBOY at the Cannes Film Festival, wanting to share my newfound excitement with the world, and today, I had a similar feeling as I strolled out of A BITTERSWEET LIFE, my favorite film at this year’s Festival, with touches of OLDBOY, THE PROFESSIONAL and PULP FICTION, all rolled into one. But don’t let those comparisons throw you off, as this Korean film still manages to create something quite original, with a great mix of romance, emotion, humor and drama, intertwined with a great deal of violence, action, blood and darkness.
#112 DarkLight 20 år siden
Derudover at det lidt mere interessant at høre om egne meningen end lidt copy/paste-aktion
#113 filmz-Bruce 20 år siden
Klart et must buy :)
#114 El vez 20 år siden
www.mirc.com
Log på Quakenet
/j filmz.dk
Nåja og for at komme med et relevant argument var det jo også Ji-woon Kim der stod bag den fantastiske 'A Tale Of Two Sisters'.
#115 DarkLight 20 år siden
Så ender I bare med at overtale mig til at få den købt. You bastards!
#116 El vez 20 år siden
#117 ks 20 år siden
#118 DarkLight 20 år siden
#119 ks 20 år siden
#120 filmz-Bruce 20 år siden
* Connecting to de.quakenet.org (6669)
-
-de.quakenet.org- *** Looking up your hostname
-
-de.quakenet.org- *** Checking Ident
-
-de.quakenet.org- *** Found your hostname
-
Ping? Pong!
-
Your username is invalid.
Connect with your real username, in lowercase.
If your mail address were [email protected], your username would be foo.
-
Closing Link: bruceswear by pelikaista.fi.quakenet.org (USER: Bad username)
Altid det samme :(