#124 Ligesom NayZe nåede jeg at købe den anden udgave først... men det er noget, jeg endnu overvejer. :P Det er absolut en anbefalelsesværdig film, hvis man er til genren!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Så er der et rigtig godt anime-tilbud hos Axel, Tokyo Godfathers / Cowboy Bebop The Movie / Memories triple pack, alle med 5.1 lyd og anamorphic transfers til 149kr. http://www.axelmusic.dk/productDetails/animeoffer1
Jeg har set dem alle og de er bestemt anbefalelsesværdige, og så er det altså halv pris!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#131 - Har du ikke fået set noget nyt gys/horror/splat/zombie som du lige kan "headse up". Længe siden jeg har set "nyt" indenfor genren. Har ikke udvidet min horisont, siden jeg fik Dead of Night (aka Deathdream), for nogle måneder siden.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#134 Jeg har ikke selv fået så meget på den front i nogen tid. Så dog den japanske Versus, som var spøjs og ganske underholdende!
Modtog dog for ikke så længe siden en boka med 50 horrorfilm fra Kadann, og der er da et par gamle zombiefilm imellem, som jeg lige skal have fundet tid til at kigge på, bl.a. Bela Lugosis White Zombie, som vist går for at være den første. Det er jo tilbage fra før "paradigmeskiftet". Skal nok blive interessant. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Men for lige at give en anbefaling, har jeg lige modtaget mesteren Katsuhiro Otomos rasende flotte animé Steamboy. Så er opfordringen givet videre til alle animationsfreaks på filmz. ;)
#137 jeg synes at det er snyd at axelmusic sender GitS:SAC Vol. 7 før dvdboxoffice gør!
Det er forresten at mega godt tilbud som El Vez postede i #133. Der skulle vel ikke være nogen der er med på en deler? Jeg har selv Tokyo Godfathers, men ingen af de andre.
#131 evermind 20 år siden
Ligesom NayZe nåede jeg at købe den anden udgave først... men det er noget, jeg endnu overvejer. :P Det er absolut en anbefalelsesværdig film, hvis man er til genren!
#132 filmz-Kadann 20 år siden
Der er jo også denne udgave:
http://www.axelmusic.dk/productDetails/63159503219...
#133 El vez 20 år siden
Tokyo Godfathers / Cowboy Bebop The Movie / Memories triple pack, alle med 5.1 lyd og anamorphic transfers til 149kr.
http://www.axelmusic.dk/productDetails/animeoffer1
Jeg har set dem alle og de er bestemt anbefalelsesværdige, og så er det altså halv pris!
#134 dyg 20 år siden
#135 evermind 20 år siden
Jeg har ikke selv fået så meget på den front i nogen tid. Så dog den japanske Versus, som var spøjs og ganske underholdende!
Modtog dog for ikke så længe siden en boka med 50 horrorfilm fra Kadann, og der er da et par gamle zombiefilm imellem, som jeg lige skal have fundet tid til at kigge på, bl.a. Bela Lugosis White Zombie, som vist går for at være den første. Det er jo tilbage fra før "paradigmeskiftet". Skal nok blive interessant. :)
#136 evermind 20 år siden
#137 filmz-Funkymonkey 20 år siden
Det er ikke fair at dit postbud er hurtigere ned mit, jeg boykotter Postdanmark gør jeg! - selvfølgelig efter jeg har modtaget min pakke.
#138 Scherlund 20 år siden
Det er forresten at mega godt tilbud som El Vez postede i #133. Der skulle vel ikke være nogen der er med på en deler? Jeg har selv Tokyo Godfathers, men ingen af de andre.
#139 El vez 20 år siden
#140 DarkLight 20 år siden