Gravatar

#151 filmz-yoshimura 20 år siden

#150 Det er ikke just nogen favorabel pris, når du skal smide moms og fragt oven i. Så kommer du jo af med omkring £12. Køb den hellere hos cdwow for £9.99 evt. med et sparelink, så den kommer ned på £8.99
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#152 Vestas 20 år siden

#147: Er de der Kill Bill titler, du nævner, ikke bøger skrevet på japansk? Hvad skal man bruge dem til?
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#153 filmz-ataris 20 år siden

#152 - Jo, de er skrevet på japansk. Jeg har ikke selv modtaget dem endnu men de skulle være fyldt med flotte fotos. Jeg ville sikkert ikke have købt dem til fuld pris, men da jeg elsker filmen ville jeg se hvad det var.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#154 Vestas 20 år siden

#153: OK, fair nok. Jeg ville bare lige gøre opmærksom på det, så folk ikke tror, det er dvd'er.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#155 filmz-ataris 20 år siden

#154 - Ja ok, det burde jeg have skrevet. Det tænkte jeg ikke lige på.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#156 El vez 20 år siden

#150/151 Der er dog et par ret billige titler der sikkert stadig kan betale sig at gå efter, selvom man skal betale VAT og fragt:

- Godfather trilogy, £17.96
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00005NFX...

- Matrix Boka'en, £27.97
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0002MWEL...
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#157 elwood 20 år siden

#156 Axel har Godfather boxen til 219 kr. og der betaler man ikke noget told eller anden afgift, så der ville jeg da købe min, hvilket jeg også har gjort 8-)

The Godfather
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#158 El vez 20 år siden

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#159 allanmc 20 år siden

#146:
Back To The Future trilogien - den danske R2 udgivelse, kan fås for kun 180kr i Otto-Duborg, Harrislee :))
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Gravatar

#160 lagoni 20 år siden

Så vidt jeg ved, er der en frame-fejl på R2 (og nogle R1). Men hvis man skal ha' danske tekster, er 180 kr da billigt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: