Gravatar

#81 JannikAnd 20 år siden

I følge nyheden er der tale om 6-10. sæson.
Gravatar

#82 filmz-Munk 20 år siden

Paul Champagne er kommet med nogle nye collectors boxe..
Se dem her!

Er lidt fristet af Mel Gibson: War Trilogy og Pirats of the Caribbean: Treasure Chest # 2..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#83 JannikAnd 20 år siden

For de nybølge-interesserede skal det siges at Laserdisken har min yndlingsfilm, Godards "Masculin Féminin" på tilbud til 100 kr. Med til historien hører det dog, at Criterion udgiver selvsamme film til september - hvilket også er årsagen til min mangel på denne perle.
Gravatar

#84 filmz-yoshimura 20 år siden

#83 Apropos Criterion, så kan man allerede nu preordere (hedder det det!?) Harakiri, som udkommer til august.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#85 lagoni 20 år siden

- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#86 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 83 Jeg kan godt vente et par måneder på en god udgave, som sikkert kommer til at koste lidt mere end de 100 på cd-wow.

# 84 Kan varm anbefales til alle som kan lide samuraifilm

Jannikand har du fået set "Offeret" ???
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#87 filmz-Bruce 20 år siden

Og Naked kommer fra Criterion i samme sending :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#88 JannikAnd 20 år siden

Jeg skal lige til at sætte den på, dude. Skriver en lille omtale senere på aftenen. :)
Gravatar

#89 filmz-yoshimura 20 år siden

Terminator Ultimate Edition DTS UK R2 til september:

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=57...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#90 JannikAnd 20 år siden

Så kan du jo meget passende købe den, yoshi. Du ved, når nu din bedste ven nappede min for øjnene af dig. :)

Skriv ny kommentar: