Folk plejer at gå helt i selsving og himle op om at lagoni er ude på at tømme lommerne på os, når hun (spam)poster gode tilbud. Nu poster hun et tilbud som hun ved med sikkerhed at ingen vil købe. Det er jo bare for at få hendes daglige post-i-heads-up-tråden-fix uden at rive pynten helt af vores kontier. Jeg finder det stort at lagoni tænker på os selv når hun sidder med abstinenser og gennemsøger tilbudsaviser, nyhedsbreve og dvdbargain.net for billige dvd udgivelser. ;)
Sorry, har været væk fra en PC (og dermed Filmz) i over to uger, så jeg er ikke så opdateret. Men hvis de fortsætter disse alternative cover arts i endnu et par sæsoner, synes jeg idéen er sjov.
#71 El vez 20 år siden
#72 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#73 lagoni 20 år siden
#74 Scherlund 20 år siden
#75 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#76 lagoni 20 år siden
Lige et fix til:
The Simpsons: Complete Season Six - £29,99 (dyr, men gul)
http://www10.cd-wow.com/detail_results_2.php?produ...
#77 JannikAnd 20 år siden
#78 filmz-Kadann 20 år siden
Jo, der var vist endda en artikel om det her på filmz. Det er det nye look til boksene.
#79 JannikAnd 20 år siden
Sorry, har været væk fra en PC (og dermed Filmz) i over to uger, så jeg er ikke så opdateret. Men hvis de fortsætter disse alternative cover arts i endnu et par sæsoner, synes jeg idéen er sjov.
#80 filmz-Kadann 20 år siden
Det er vist meningen at det skal fortsætte en del sæsoner, ved dog ikke om det er alle der bliver sådan.