Det er en udgivelse med filmudgaven af Lynch' "Dune" og tv-udgaven. Dog skulle kvaliteten på tv-udgaven ikke være specielt god og der er en ny udgave på vej, hvor tv-udgaven skulle være blevet pimpet op. :)
#117 - De andre gange jeg har udnyttet forkert prissatte produkter, har forretningerne bidt i det sure æble, og leveret varerne alligevel. Håber cdon gør det samme, hvis de bliver presset lidt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har lige kigget på deres side, og de skriver ingen steder, at de tager forbehold for forkerte priser etc. Desuden har jeg modtaget en ordrebekræftelse, og jeg var i god tro om, at prisen var den rigtige, så jeg kan ikke se andet, end at de hænger på den. De skriver godt nok, at det er svensk lov der gælder, men da Sverige stort set har samme købelov som Danmark, gætter jeg på, at praksis også er det samme. Vi får se.
#111 filmz-Kadann 19 år siden
http://www2.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode...
#112 myggen 19 år siden
Alternativt kan man bruge fx. 1585e-1fe8a-78f7c-9c255 eller
68211-c19a2-e7093-f3db8 til at få de 50p af.
#113 chronaden 19 år siden
#114 filmz-Kadann 19 år siden
Det er en udgivelse med filmudgaven af Lynch' "Dune" og tv-udgaven. Dog skulle kvaliteten på tv-udgaven ikke være specielt god og der er en ny udgave på vej, hvor tv-udgaven skulle være blevet pimpet op. :)
#115 McPeter 19 år siden
Hej Peter,
Desvärre har vi haft en forkert pris på sitet, og derfor er din ordre blevet annuleret.
Venligst läg en ny ordre, såfremt du stadig er interesseret efter prisen er blevet rettet.
Med venlig hilsen
Sheila
CDON.COM Kundeservice
SUPER-nederen... lorte-mandag! :-/
#116 dyg 19 år siden
#117 myggen 19 år siden
Jeg tror dog jeg vil prøve at tage et skænderi med dem, og se hvad man får ud af det.
#118 davenport 19 år siden
Godt de ikke har trukket pengene.
Hvad koster den så i virkeligheden?
#119 dyg 19 år siden
#120 myggen 19 år siden