#100, tvivler ikke på at indholdet er det samme, men der kunne jo findes to indpakninger, ligesom der herjemme både findes tin og digipack. Bare en tanke, ved ikke noget om det.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
jeg har set den danske i tre udgaver, digi-, alphapack og tin, som jeg normalt kalder "madkassen".. så jo, der findes flere typer indpakninger af den "normale" udgave, som sikkert også gør sig gældende i den svenske udgave.
Jeg tvivler dog lidt på at de skulle lave en helt fjerde indpakning, når der findes de tre ovenstående i forvejen, så logikken siger mig at den ganske sikkert er i digipack med papomslag, ganske som den udgave jeg har, hvis man skal stole på den tekst cdon har sat på produktet.
Dune Ultimate Edition 4 disc dts TV/movie Girl with a Pearl Earring UE LE velvet edition Kung Fu Hustle Ultimate Edition
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Man kan bede om at få sendt pakkerne som gaver, så burde de fise direkte igennem tolden, hvor de bl.a. nedskriver værdien på pakken og kan lade være med at sende fakturaen med.
#101 filmz-ataris 19 år siden
#102 filt 19 år siden
#103 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#104 filmz-Kadann 19 år siden
jeg har set den danske i tre udgaver, digi-, alphapack og tin, som jeg normalt kalder "madkassen".. så jo, der findes flere typer indpakninger af den "normale" udgave, som sikkert også gør sig gældende i den svenske udgave.
Jeg tvivler dog lidt på at de skulle lave en helt fjerde indpakning, når der findes de tre ovenstående i forvejen, så logikken siger mig at den ganske sikkert er i digipack med papomslag, ganske som den udgave jeg har, hvis man skal stole på den tekst cdon har sat på produktet.
#105 El vez 19 år siden
#106 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#107 inflector 19 år siden
Købte min i kvivkly til 229 en lille smule billigere :)
#108 filmz-yoshimura 19 år siden
Dune Ultimate Edition 4 disc dts TV/movie
Girl with a Pearl Earring UE LE velvet edition
Kung Fu Hustle Ultimate Edition
#109 nakalay 19 år siden
#110 filmz-Kadann 19 år siden
Man kan bede om at få sendt pakkerne som gaver, så burde de fise direkte igennem tolden, hvor de bl.a. nedskriver værdien på pakken og kan lade være med at sende fakturaen med.