Gravatar

#131 McPeter 19 år siden

Min står også som ikke afsendt... Men håber da ikke de bare trækker 1½ kilo fra min konto og så sender dem? Så ryger de i hvert fald i retten! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#132 myggen 19 år siden

#125: Jeg synes bestemt ikke prisen var så lav, at man burde have vidst, det var en fejl. Når du kan få små 15 timers Taken til 125,-, hvorfor så ikke ikke 9 timers BoB for 89,- ?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#133 El vez 19 år siden

Min står stadig med den billige pris og under ordrestatus står der 'varerne pakkes'.

*krydser fingre*

#132 Det er stadig kun 20% af normalprisen (4-500kr?) på BoB, så det undrer ikke mig meget at det var en fejl.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#134 putandtake 19 år siden

#132 Den startede altså også i en noget anden pris-klasse, så procentvis er det ikke nær så godt et tilbud.
Gravatar

#135 dyg 19 år siden

BoB har jo også kunne fåes til ca 200kr. Det ligner lidt samme mønster som ved Taken, dog lige 35kr billigere. Jeg end ikke overvejede at det kunne være en fejl.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#136 myggen 19 år siden

#133: Ja, men hvor skulle man vide det fra? 125,- kr. er også ca. 500,- kr. under hvad R1-udgaven koster, så hvorfor skulle der ikke pludselig være en billigere version? Derudover har butikker ofte 'slagtilbud', som de ikke nødvendigvis tjener på. Og siden hvornår er man forpligtet til at tjekke den tidligere pris?

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at hvis den her sag røg i det danske Forbrugerklagenævn, så ville vi få lov at få den til den lave pris, og byretten bør mene det samme. Men så langt når den jo desværre nok aldrig, idet jeg tvivler meget på, at nogen vil gøre andet ved det, end at sige øv-bøv.

Edit: #135: Nej, jeg havde heller ikke forestillet mig, at det var en fejl. Dog regnede jeg med, at der var en god chance/risiko for, at det kun var et kortvarigt tilbud, hvorfor jeg bestilte ret hurtigt efter jeg så det.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#137 El vez 19 år siden

#136 Det er da bare om at komme igang :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#138 myggen 19 år siden

#137: Ja man skal altid passe på med at klandre andre for ikke at gøre noget, som man heller ikke gider selv :)

Nu vil jeg lige afvente og se hvad der sker, men hvis de sletter min bestilling, så kommer cdon til at se mig leve op til min signatur!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#139 myggen 19 år siden

McPeter: Jeg faldt lige over denne passus under Ordrestatus:

OBS! Visse kampagnerabatter vises ikke, når du kontrollerer din ordrestatus. Hvis du benytter et kampagnetilbud og prisen neden for ikke stemmer med den på din ordrebekræftelse, er det prisen på din ordrebekræftelse, som gælder.

Så er det jo bare at argumentere for, at du skal have den pris der står på din ordrebekræftelse.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#140 putandtake 19 år siden

#136 Det er da helt irrelevant, når reg 1 udgaven af Taken netop var betragteligt dyrere end reg 2 versionen!

Skriv ny kommentar: