Iflg. CDON's salgbetingelser, er beløbet ikke hævet, men kun reserveret:
Når du har valgt de produkter, du vil købe og logget ind, vælger du Kreditkort som betalingsform. Du linkes nu over til Bibits sikre betalingsserver - Vælg type af kreditkort (Dankort, Visa eller Mastercard), angiv kortnummer og gyldighedsdato - Der foretages en kontrol af kortoplysningerne, samt at der findes penge på kontoen - Pengene reserveres på din konto. Det indebærer, at du ikke kan disponere over beløbet, men de er endnu ikke overført til CDON AB. - Samme dag som varerne levereres overføres pengene via Bibit til CDON AB.
Og hvad menes der så med det ? Jeg kan kun se, at min konto i banken er debiteret med beløbet, hvor de nu ikke længere trækker renter....bare for at være en krakiler :)
#173-#174, kunne det tænkes at banken fryser de penge, så de forsvinder fra din konto, men en egentlig transaktion ikke bliver foretaget før pakken er sendt?
Det tror jeg nok det kan.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#175 Slet ikke! Jeg har oplevet flere gange hos cdon, at pengene først blev hævet op mod en måned efter, jeg modtog forsendelse, og de var ikke "skjulte" indtil da.
#173: Jeg tror sådan set bare min pointe var, at CDON ikke selv har modtaget pengene endnu, og at beløbet er klar til at blive 'tilbageført' (eller 'afreserveret'), hvis handlen bliver annulleret.
#171 myggen 19 år siden
#172 myggen 19 år siden
Når du har valgt de produkter, du vil købe og logget ind, vælger du Kreditkort som betalingsform. Du linkes nu over til Bibits sikre betalingsserver
- Vælg type af kreditkort (Dankort, Visa eller Mastercard), angiv kortnummer og gyldighedsdato
- Der foretages en kontrol af kortoplysningerne, samt at der findes penge på kontoen
- Pengene reserveres på din konto. Det indebærer, at du ikke kan disponere over beløbet, men de er endnu ikke overført til CDON AB.
- Samme dag som varerne levereres overføres pengene via Bibit til CDON AB.
#173 Popeye 19 år siden
Jeg kan kun se, at min konto i banken er debiteret med beløbet, hvor de nu ikke længere trækker renter....bare for at være en krakiler :)
#174 putandtake 19 år siden
#175 DarkLight 19 år siden
Det tror jeg nok det kan.
#176 Popeye 19 år siden
#177 putandtake 19 år siden
#178 DarkLight 19 år siden
#179 Popeye 19 år siden
#180 myggen 19 år siden