Gravatar

#181 Popeye 19 år siden

Så skulle pengene ligge ved en 3.part ?
Hvis der tjekkes for en garanti på min likvide beholdning, ved indtastningen af kortdataene, hvorfor så bruge denne form for "mellemhandler", og ikke bare lave en direkte overførsel, når varene sendes.
...and then some
Gravatar

#182 putandtake 19 år siden

#181 Din bank er jo i flere tilfælde det, du kalder "mellemhandler". Det er f.eks. derfor, at det tager en dag at flytte penge pr homebanking. Men det mener jeg ikke, skulle være relevant her.
Gravatar

#183 myggen 19 år siden

Ja, jeg tror pengene ligger hos tredjemand. Det er vel hele pointen med at købe sig til en betalingstjeneste, at pengene går gennem en mellemmand?

Det er i princippet også ligemeget hvor pengene ligger, jeg prøvede bare at advarer mod overdreven optimisme, alene pga. at pengene er trukket fra kontoen.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#184 myggen 19 år siden

Kværulant extraordinaire
Gravatar

#185 filmz-superfrez 19 år siden

#184 Hehe ja jeg kiggede lige en ekstra gang da jeg modtog pakken fra CDON. I min ordrestatus står der nemlig stadig at de er ved at pakke min ordre!

Det må være året dvdkup! ;)
Gravatar

#186 myggen 19 år siden

Hvornår bestilte du?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#187 filmz-superfrez 19 år siden

#186 Den 3. kl 19.30 ca.
Gravatar

#188 myggen 19 år siden

Ordredato og tid: 03-09-2005 19:54:46

Så er jeg spændt på, om der ligger noget derhjemme til mig.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#189 El vez 19 år siden

Jeg bestilte 04/09 11:32 og den står stadig som 'Varerne pakkes'. Har ikke modtaget nogen afmeldings-email.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#190 dyg 19 år siden

#189 - Samme her (dog kl. 19:31). Så jeg regner bestemt med, at de ankommer i morgen :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: