Så skulle pengene ligge ved en 3.part ? Hvis der tjekkes for en garanti på min likvide beholdning, ved indtastningen af kortdataene, hvorfor så bruge denne form for "mellemhandler", og ikke bare lave en direkte overførsel, når varene sendes.
#181 Din bank er jo i flere tilfælde det, du kalder "mellemhandler". Det er f.eks. derfor, at det tager en dag at flytte penge pr homebanking. Men det mener jeg ikke, skulle være relevant her.
Ja, jeg tror pengene ligger hos tredjemand. Det er vel hele pointen med at købe sig til en betalingstjeneste, at pengene går gennem en mellemmand?
Det er i princippet også ligemeget hvor pengene ligger, jeg prøvede bare at advarer mod overdreven optimisme, alene pga. at pengene er trukket fra kontoen.
#181 Popeye 19 år siden
Hvis der tjekkes for en garanti på min likvide beholdning, ved indtastningen af kortdataene, hvorfor så bruge denne form for "mellemhandler", og ikke bare lave en direkte overførsel, når varene sendes.
#182 putandtake 19 år siden
#183 myggen 19 år siden
Det er i princippet også ligemeget hvor pengene ligger, jeg prøvede bare at advarer mod overdreven optimisme, alene pga. at pengene er trukket fra kontoen.
#184 myggen 19 år siden
http://www.filmz.dk/forum/item/14533/#103
#185 filmz-superfrez 19 år siden
Det må være året dvdkup! ;)
#186 myggen 19 år siden
#187 filmz-superfrez 19 år siden
#188 myggen 19 år siden
Så er jeg spændt på, om der ligger noget derhjemme til mig.
#189 El vez 19 år siden
#190 dyg 19 år siden