Gravatar

#221 Scherlund 19 år siden

#220 Jeg skrev at jeg havde forståelse for at de slettede ordre på 50-60 udgivelser. Men at jeg fandt det ringe at de også slettede ordre der benyttede sig at et enkelt instans af deres 3 for 179kr tilbud. Ydermere skrev jeg at det ville være gode service hvis de lod folk der havde handlet i god tro få deres ordre igennem.
Gravatar

#222 McPeter 19 år siden

Har sendt mail til dem i aften... nu må vi se hvad de svarer?!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#223 putandtake 19 år siden

Min ordre stod som afsendt og pengene var hævet, så jeg havde også haft skrevet til dem, og fik følgende svar:

Der sket det, at din ordre blev sendt til dig, men kom retur igen. Alle ordrer, der indeholdt Band of Brothers skulle være stoppet, da prisen var helt forkert. Den rigtige pris er lang højere, og vi har derfor trukket alle bestillinger tilbage. Du har pengene tilgode hos os - skal vi føre dem tilbage til din konto eller skal de fratrækkes dit næste køb?

Jeg har nu lidt svært ved at tro på, at posten bare har sendt pakken til Sverige igen, men det er vist synd at brokke sig mere til dem...
Gravatar

#224 myggen 19 år siden

Det bliver nok svært at overbevise dem om, at de skal sælge den til den lave pris, og de ved jo nok, at man som dansker har meget få muligheder for at gøre en sag ud af det.

Men hvis nogen har modet (og tiden), så vil jeg da foreslå at henvende sig til Konsumentverket, om ikke andet, så for at få deres vurdering af det, og hermed måske nogen bedre argumenter i kampen med cdon.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#225 dyg 19 år siden

#224 - Det kunne være ret fedt at høre deres mening.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#226 McPeter 19 år siden

Snakkede med min jura-underviser igår og han hjalp mig med lige at kigge min mail igennem før jeg sendte den. Han sagde at jeg har ret til BoB til pris jeg købte den til. Og oven i det har han lovet at ringe og 'skælde dem ud' hvis ikke de reagerer på min mail! Muhaha! :-D
Og tro mig - når først han begynder at snakke så kan man ikke følge med... personligt tror jeg højst jeg forstår omkring 40% af de ord han bruger! :-)

Så jeg glæder mig til at høre fra dem...
Gravatar

#227 myggen 19 år siden

Det er godt din underviser kan bekræfte, hvad vi andre jurister har sagt hele tiden :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#228 Scherlund 19 år siden

Håber at du kan få dem til at makke ret. Tror bare at mit løb er kørt. Ville dog gerne have haft BoB til hylden :)

Glæder mig til at høre vidre i sagen.
Gravatar

#229 El vez 19 år siden

#226 Hvad skrev du til dem da?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#230 McPeter 19 år siden

Skrev til dem at de bare havde at hoste op med BoB til mig og at jeg ikke vil stille mig tilfreds med mindre! Ellers ville de få tilsendt en dåse whoop-ass direkte til Malmö... ;-)

Ej, skrev meget af det samme i andre har været inde på. Forsøgte at samle det hele i et brev. Den vigtigste pointe var dog at det er en bindende aftale vi har indgået og den kan de ikke løbe fra.

Har endnu ikke hørt fra dem et døgn efter.

Skriv ny kommentar: