Gravatar

#281 Yoda 19 år siden

Ja, prisene er vidt forskellige. Alene hos Axelmusic svinger priserne på BoB fra 249,- til 995,- alt afhængig af region og udgave.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#282 McPeter 19 år siden

Har modtaget samme svar som #267 i dag. Synes dog bare at det er tankevækkende at vi er så mange der har skrevet ind og ment at vi ikke kunne gennemskue at det var en fejl, men alligevel har de på forunderlig vis alligevel snakket med så mange der godt kunne se det...

Jeg tror det er en stor røver for lettere at kunne trække i land. Så har de siddet og sagt 'pis, pis, pis - hvad gør vi?' - derefter fået deres jurister til at kigge på det og de har så fundet frem til at hvis bare størstedelen af kunderne mener prisen er for lav, så behøver de heller ikke sælge til os andre prisbevidste forbrugere. ØV hvor jeg hader at blive taget ved næsen! >:-(
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#283 El vez 19 år siden

Samme svar til mig.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#284 Scherlund 19 år siden

Jeg finder det stadig forkastelig at de ikke vil stå ved deres egene købsbetignelser. De skriver
Vi tager forbehold for udsolgte varer samt vore leverandørers lagerbeholdning, samt for de eventuelle prisfejl som kan opstå, hvis nogle af vore leverandører har registreret eksempelvis en forkert priskode eller et ukorrekt antal plader i et bokssæt.

Der står ikke et ord om fejl fra deres egen side. Nu har de selv indrømmet at det er en fejl på deres og ikke leverandørens side. Så må de jo stå ved deres egne betingelser.

Skriv ny kommentar: