Jeg er på lagonis side denne gang. Man kan ikke bebrejde kvinder alt - kun det meste. Jeg har heldigvis allerede fundet en her omkring der er med på en BoB. Burde også let kunne finde en til.
Ja, man skal være i humør og nej, det er ikke humor i det 21. århundrede, men det er ikke nødvendigt. Det er tre vidunderlige film, man kommer i godt humør af.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Slet ikke nogen der er med til at købe Band of Brothers sammen med lagoni og jeg? Den kommer helt ned på ca. 70kr. med fragt og ned på ca. 60kr. hvis koden fra #82 stadig virker! Det kan vist ikke gøres billigere.
#87 det lyder godt så bestiller jeg bare med det samme, medmindre I hellere vil lægge penge ud :)
Så skal vi bare lige have fundet et tidspunkt og sted hvor du kan få den. Men de tkan vi bare aftale over den interne, ingen grund til at lave flere off-topic posts herinde :)
#81 filmz-ataris 19 år siden
#82 filmz-lbw 19 år siden
Brug koden VEGA6324 ved cdon-bestillinger... det fratrækker portoen! :D
#83 filmz-ataris 19 år siden
Tak for heads up'et btw.
#84 myggen 19 år siden
Og så regner den i øvrigt halvdårligt, og tror man har købt for over 200,- kr., så man kan også udnytte en Twinpack for 69,- (normalpris 159,-).
#85 filmz-Bruce 19 år siden
3 af de allerbedste er
The Great Race (160 min) $14
It's a mad mad mad mad world (161 min) $9.23
Those Magnificent Men in Their Flying Machines (138 min) $9.19
Ja, man skal være i humør og nej, det er ikke humor i det 21. århundrede, men det er ikke nødvendigt. Det er tre vidunderlige film, man kommer i godt humør af.
#86 Scherlund 19 år siden
#87 DarkCrow 19 år siden
#88 El vez 19 år siden
Hvis man allerede ejer den, er det om ikke andet en rigtig god gaveidé.
#89 Scherlund 19 år siden
Så skal vi bare lige have fundet et tidspunkt og sted hvor du kan få den. Men de tkan vi bare aftale over den interne, ingen grund til at lave flere off-topic posts herinde :)
#90 JannikAnd 19 år siden
Præcis. Jeg har bestilt seks styks :)