#111 Kort fortalt er Rejseholdet C.S.I / NYPD Blue i en stærkt fordansket udgave. Afsnittene er af svingende kvalitet, men jeg vil give hele serien gennemsnitskarakteren 4/6. Mange af drabssagerne som efterforskes i serien er løst basseret på virkelige drabssager. Epokegørende inden for product placement i dansk fjernsyn - ikke et ord om Nissan i den forbindelse ;)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#114 - der står godt nok ikke noget om det på cdwow (big surprise!), men det går jeg ud fra, at der er. Ifølge http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid... er der danske subs på både de europæiske og australske udgivelser af sæson 1. Det samme går jeg ud fra er tilfældet for sæson 2. Jeg har selv bestilt begge sæsoner, så jeg kan melde tilbage om en uges tid, når jeg får dem, hvis det er vigtigt.
#112 jeg så da de optog rejseholdet her i Århus, og morede mig over hvor svært det var for Mads mikkelsen og Lars Brygman, at tage to tasker ud af en bil, den scene tog de godt nok om en del gange, og så hilste jeg på instruktøren, flinke mand.
Nå ja jeg skrabede da også lidt autografer sammen.
Men jeg synes genrelt at rejseholdet var en god serie, den havde nogle spændende og foruroligende sager en gang imellem, som da der var den der sexkælder eller hva man skal kalde den, med burene og alt det andet gejl, det var et ok forstyrrende afsnit, set fra dansk side af.
btw med hensyn til product placement, sikker på du ikke mener Ørnen, der var det godt nok slemt, ligefrem så slemt at De uaktuelle nyheder lave jokes med det.
og nu vi snakker de uaktuelle nyheder, deres parodi på Rejseholdet, var satme sjov 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#117 nej nok snare en hyldest, men bare selve introen hvor de snakker om opkaldet de først har fået nu hehe, og så der hvor Lars Brygman finder sværdet i det der svømmebasin, der var jeg færdig af grin.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#111 El vez 19 år siden
#112 wiseguy 19 år siden
Mange af drabssagerne som efterforskes i serien er løst basseret på virkelige drabssager. Epokegørende inden for product placement i dansk fjernsyn - ikke et ord om Nissan i den forbindelse ;)
#113 cyberzed 19 år siden
#114 filmz-Munk 19 år siden
Er de med danske subs?
- Steve Carell
#115 19 år siden
Ifølge http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid... er der danske subs på både de europæiske og australske udgivelser af sæson 1. Det samme går jeg ud fra er tilfældet for sæson 2.
Jeg har selv bestilt begge sæsoner, så jeg kan melde tilbage om en uges tid, når jeg får dem, hvis det er vigtigt.
#116 elwood 19 år siden
Nå ja jeg skrabede da også lidt autografer sammen.
Men jeg synes genrelt at rejseholdet var en god serie, den havde nogle spændende og foruroligende sager en gang imellem, som da der var den der sexkælder eller hva man skal kalde den, med burene og alt det andet gejl, det var et ok forstyrrende afsnit, set fra dansk side af.
btw med hensyn til product placement, sikker på du ikke mener Ørnen, der var det godt nok slemt, ligefrem så slemt at De uaktuelle nyheder lave jokes med det.
og nu vi snakker de uaktuelle nyheder, deres parodi på Rejseholdet, var satme sjov 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#117 myggen 19 år siden
Og ja, Bertelsens udgave var fantastisk - men man kan vel næppe kalde den en parodi, når både Lars Brygmann og Mads Mikkelsen er med :)
#118 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#119 myggen 19 år siden
#120 filmz-The-Real-1 19 år siden
Der er danske subs på begge sæsoner!
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.