Gravatar

#31 Yoda 19 år siden

Du mener CDON, ik'?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#32 chronaden 19 år siden

#30 - det er cdon du mener, og det er efterhånden bleven nævnt en del gange :)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#33 myggen 19 år siden

Det er da også det jeg har skrevet :)

Okay, jeg får nok heller ikke nærlæst denne tråd så godt, så jeg kravler ligeså stille og roligt tilbage under min sten. I det mindste er det da ikke nævnt i denne tråd, og jeg troede - naiv som jeg er - på, at tilbuddet kun gjaldt i en begrænset periode.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#34 Yoda 19 år siden

En hurtig edit kan redde meget ;-)

Og tilbuddet er da også så suverænt, at det sagtens kan tåle at blive nævnt igen.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#35 myggen 19 år siden

Jep, edit-funktionen er god at redde ansigt med :)

Og jeg synes i øvrigt også det var et godt tilbud - så godt endda, at jeg i min begejstring glemte linket!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#36 chronaden 19 år siden

For sent myggen, nu er jeg nødt til at hade dig for evigt.
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#37 myggen 19 år siden

Ja, det virker sgu' fair nok!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#38 tiny 19 år siden

De fleste har dem nok men: Donnie Darko: The Director's Cut Region 2 til £6.99 og The Usual Suspects S.E. region 2 til £5.99. Desuden er der Zoolander S.C.E til £5.99 og Love Actually til tøserne for £4.99. Alt sammen hos cdwow.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#39 evermind 19 år siden

I TP (i hvert fald min lokale butik) kan man købe Man on Fire til kun kr. 49,95. Coveret er godt nok svensk, men originaltitlen er bevaret, og der er danske tekster på (og den er ikke synkroniseret, hehe), så jeg kan leve med det.

Nogen, der ved, om det samme gælder i andre TP-butikker?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#40 Corgan 19 år siden

#39:

Ifølge TP's hjemmeside så er det et tilbud de har i alle butikker.

Skriv ny kommentar: