Okay, jeg får nok heller ikke nærlæst denne tråd så godt, så jeg kravler ligeså stille og roligt tilbage under min sten. I det mindste er det da ikke nævnt i denne tråd, og jeg troede - naiv som jeg er - på, at tilbuddet kun gjaldt i en begrænset periode.
De fleste har dem nok men: Donnie Darko: The Director's Cut Region 2 til £6.99 og The Usual Suspects S.E. region 2 til £5.99. Desuden er der Zoolander S.C.E til £5.99 og Love Actually til tøserne for £4.99. Alt sammen hos cdwow.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
I TP (i hvert fald min lokale butik) kan man købe Man on Fire til kun kr. 49,95. Coveret er godt nok svensk, men originaltitlen er bevaret, og der er danske tekster på (og den er ikke synkroniseret, hehe), så jeg kan leve med det.
Nogen, der ved, om det samme gælder i andre TP-butikker?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#31 Yoda 19 år siden
Du mener CDON, ik'?
#32 chronaden 19 år siden
#33 myggen 19 år siden
Okay, jeg får nok heller ikke nærlæst denne tråd så godt, så jeg kravler ligeså stille og roligt tilbage under min sten. I det mindste er det da ikke nævnt i denne tråd, og jeg troede - naiv som jeg er - på, at tilbuddet kun gjaldt i en begrænset periode.
#34 Yoda 19 år siden
En hurtig edit kan redde meget ;-)
Og tilbuddet er da også så suverænt, at det sagtens kan tåle at blive nævnt igen.
#35 myggen 19 år siden
Og jeg synes i øvrigt også det var et godt tilbud - så godt endda, at jeg i min begejstring glemte linket!
#36 chronaden 19 år siden
#37 myggen 19 år siden
#38 tiny 19 år siden
#39 evermind 19 år siden
Nogen, der ved, om det samme gælder i andre TP-butikker?
#40 Corgan 19 år siden
#39:
Ifølge TP's hjemmeside så er det et tilbud de har i alle butikker.