#21 yep har lige set den færdig Herlig film det er det sku, og jeg tror sku lige jeg napper 2'eren også. Jeg troede faktisk allerede Riggs havde sit lille "problem" med skuldren heri, men det så lang tid siden jeg har set dem så jeg tog åbenbart fejl.
Hvis nogen finder den der Die hard ultimate box billigt et sted, må de gerne lige give lyd. Jeg tror jeg skal ha købt lidt Home alone 1 + 2, 1 er self den bedste men 2'eren er heller ik så dårlig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
# 24 - Yep, 3'eren og 4'eren er ufattelig ringe. Tror godt vi hurtigt ka blive enige om, at uden Macauley Culkin, så dur det bare ikke! Og så savner man i den grad "The Wet Bandits", i 3 + 4!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
hehe yep, eller som Kevin ville ha sagt det Yessss!
Harry: [Marv brings a load of stolen goods from the Murphy household to the van and Harry sees him laughing] What's so funny? What are you laughing at? You did it again didn't you? You left the water running. What's wrong with you? Why do you do that? I told you not to do it. Marv: Harry, it's our calling card! Harry: Calling card. Marv: All the great ones leave their mark. We're the wet bandits!
Og så er Joe Pesci og Daniel Stern et must for Home Alone filmne de er de ultimative dumme tyve.
Det jeg især også synes var gal i 3'eren var at de gik bort fra de normale forbryder er 3'eren ikke den med det der militær teknologi,...virkelig lang tid siden jeg har set den. Det holder bare ikke charmen i 1 og 2 er jo netop at det bare er to tilfælddige forbryder.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
# 26 - Jo, lige præcis. I 3'eren, var tyvene blevet forvandlet fra et par charmerende klovne, Marv og Harry, til en håndfuld tekno-tyve med high tech gear. Syntes humoren og charmen fra de to første var væk i 3'eren, til fordel for totalt overgearede stunts og hysteri. En gennemgående irriterende film og Alex D. Linz, er alt for sukkersød. Han ejer jo overhoved ikke Culkins herlige skift i sit skuespil, imellem barn og meget gammelklogt barn, der gjorde især 1'eren så kanon sjov.
Mener kun 4'eren blev lavet til tv og video markedet og der hører den i sanhed også til! Ush, hvor er den bare skod!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Der er to ting fra 1'eren jeg husker især nu du nævner det med hans skift mellem barn og gammelklog, da han skal Købe tandbørste (gammelklog) og så da det går op for ham han er alene hjemme "i made My family disapear...I made my family disapear(barn)
Ved ikke om den er nævnt før i et tidligere indlæg, men King Kong R2 fås lige nu på DVDoo.dk for 50 kroner. Om ikke andet, så er det et tilbud, der er værd at nævne igen, hvis man ikke ønsker at købe tin boxen, eller ikke nåede at købe R4 versionen til 30 kroner...
#21 NightHawk 20 år siden
#22 elwood 20 år siden
Hvis nogen finder den der Die hard ultimate box billigt et sted, må de gerne lige give lyd. Jeg tror jeg skal ha købt lidt Home alone 1 + 2, 1 er self den bedste men 2'eren er heller ik så dårlig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 filmz-sanjo 20 år siden
#24 elwood 20 år siden
1 og 2 har noget specielt over sig.
#25 NightHawk 20 år siden
#26 elwood 20 år siden
Harry: [Marv brings a load of stolen goods from the Murphy household to the van and Harry sees him laughing] What's so funny? What are you laughing at? You did it again didn't you? You left the water running. What's wrong with you? Why do you do that? I told you not to do it.
Marv: Harry, it's our calling card!
Harry: Calling card.
Marv: All the great ones leave their mark. We're the wet bandits!
Og så er Joe Pesci og Daniel Stern et must for Home Alone filmne de er de ultimative dumme tyve.
Det jeg især også synes var gal i 3'eren var at de gik bort fra de normale forbryder er 3'eren ikke den med det der militær teknologi,...virkelig lang tid siden jeg har set den. Det holder bare ikke charmen i 1 og 2 er jo netop at det bare er to tilfælddige forbryder.
#27 NightHawk 20 år siden
Mener kun 4'eren blev lavet til tv og video markedet og der hører den i sanhed også til! Ush, hvor er den bare skod!
#28 elwood 20 år siden
#29 filmz-Loft 20 år siden
#30 filmz-Bruce 20 år siden