Gravatar

#1 filmz-Daedalos 20 år siden

Twin Peaks S1 til 15 £ hos choices
her

Lethal Weapon 1-4 collection 200,- hos dvdoo
her

#2 Yoda 20 år siden

Dette tilbud er godt til at blive ført med over fra den gamle tråd!

Rumrejsen 2001 - Limited Collector's Edition til 99,-

KLIK
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 Bates 20 år siden

#2 - Argh! Min bankrådgiver slagter mig! Mit visa kort er - for at sige det på godt dansk - fuldstændig kneppet.

Nå den tid den sorg :)
Gravatar

#4 Yoda 20 år siden

Ja, tilbuddet har allerede ledt de første mange filmzer i fordærv - du er blot én stakkels sjæl blandt mange ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 Bates 20 år siden

Ja desværre, men på en eller anden måde er der jo en hvis charme over det :)
Gravatar

#6 filmz-Daedalos 20 år siden

heh mener der engang var en fejl med prisen i den udgave som #2 nævner, så den også kostede 99,- Jeg kan huske at jeg købte den til 99 for en del tid siden hehe.. men ja det er et utroligt godt tilbud.

#7 chuck 20 år siden

How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#8 MadMartigan 20 år siden

Lethal Weapon 1-4 collection 200,- hos dvdoo det er sgu da billigt, nogen der har den? Og kan anbefale den?
I'm your huckleberry...
Gravatar

#9 filmz-yoshimura 20 år siden

#8 Jeg ville lige tjekke, om der ikke er tale om de cuttede udgaver. Ifølge dvdcompare er de britiske udgaver af 2'eren og 4'eren vist temmelig kraftigt beskåret, og det skulle ikke undre mig, om det var dem, de sælger.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#10 MadMartigan 20 år siden

#9: De skriver jo således her ved Dvdoo...

Alle fire film i "Dødbringende våben" serien, 1-2-3 i director's cut udgaver, hvor der i alle 3 film har ny-indklippede scener, og 4'eren i den uklippede version.

Så det skulle da ikke være "klippede" versioner???
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: