NayZe, hvis du stadig ikke har fundet anvendelse for dit snarlige gavekort til amazon, så tjek lige følgende, som Crystalstar en dag gjorde mig opmærksom på:
evermind - holy xxxx! Mange tak, dem kigger jeg lige nærmere på. Jeg har også smidt et par bøger om Argento i kurven. Der går nok lidt længere før jeg får gavekortet, da jeg gerne vil have flere penge, og dermed lige skal spille lidt mere poker. Det er en bonus-ordning der gør, at man kan få gavekort dertil.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har dem også selv i tankerne, men der var noget, der afholdt mig fra at smide dem i kurven, dengang Crystalstar tippede mig. Synes at kunne huske noget om, at priserne var en pæn del dyrere eller noget dengang. Men nu kiggede jeg igen, og det så pludselig helt fornuftigt ud. :)
Risikerer du slet ingen penge ved at spille Poker? Har aldrig fået det lært, men giver det mulighed for gavekort, er det da lige før, det er på tide... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Nej, det gør jeg ikke. Jeg skal bare registrere mig ved nye pokersites igennem en affiliate der hedder PokerSourceOnline, og når jeg så har spillet x antal hænder, så får jeg PSO-point, som jeg kan bruge på gavekort. Har allerede sparet pænt op, men skal lige have lidt flere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#91 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#92 El vez 19 år siden
#93 zombieman 19 år siden
#94 filmz-Solevad 19 år siden
Jeg bestilte Top Gun SE med DTS 6.1 (!!) til lidt under 30 kr med en 10$au Voucher!
#95 chuck 19 år siden
#96 evermind 19 år siden
The Zombie Movie Encyclopedia
og
The Zombie Survival Guide: Complete Protection From The Living Dead
Vand på din mølle? (hey, vent - det lød forkert... :S)
#97 dyg 19 år siden
#98 evermind 19 år siden
Risikerer du slet ingen penge ved at spille Poker? Har aldrig fået det lært, men giver det mulighed for gavekort, er det da lige før, det er på tide... ;)
#99 dyg 19 år siden
#100 evermind 19 år siden