Gravatar

#161 filmz-yoshimura 19 år siden

#160 Det står på kassen på billedet ;o)

In the Mood for Love
Chungking Express
Helgon i Neon (Neon Saint?)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#162 Benway 19 år siden

#159 Hvis filmen er på et sprog jeg ikke forstår, synes jeg det er temmelig distraherende.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#163 jessup 19 år siden

takker
This is just until June
Gravatar

#164 filmz-Chemic 19 år siden

Alle "Venner" sæson'erne er for nylig udgivet i små boxe, hvor de koster 189,95 pr. sæson...
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#165 tiny 19 år siden

I anledningen af Nordisk Film 100 års jubilæum har Coop 30 titler til 25 kr. Kvickly fra søndag SuperBrugsen fra mandag. Bla. Kongekabale, Brødre, Nordkraft, Zappa, Tro Håb & Kærlighed, Frede-film, Kundskabens Træ, Adams Æbler, Martha, Bagland, Ambulancen, Rend mig i revolutionen, Flyvende Farmor, Midt om Natten mv
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#166 filmz-CAADK 19 år siden

#165 Er det ikke de samme som de har på tilbud i TP i øjeblikket?
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#167 Yoda 19 år siden

Bilka har boxene til 90,- stk.

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#168 tiny 19 år siden

# 166

Jeg har på fornemmelsen, at de har dem mange steder. Det er formentlig Nordisk Film, der spytter dem ud til så mange forhandlere som muligt.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#169 Yoda 19 år siden

Dog har jeg ikke set dem til 90,- andre steder end i bilka. Normalt koster de jo 100,-

Jeg skal klart have de to ungdomsbokse og kulturpakken med bl.a. "Dogville" og "Manderlay".
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#170 filmz-ataris 19 år siden

#161 - Helgon i Neon er Fallen Angels.
still cuckoo for cocoa puffs

Skriv ny kommentar: