Nu ved jeg ikke, hvor mange Rush-fans, der frekventerer filmz, men det er da værd at nævne, at hmv har den fantastiske live-dvd R30 til sølle £7.99 (minus 20% til og med i aften). Det er et tilbud, der er værd at overveje.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Nu ved jeg ikke, hvordan reglerne er i England og EU generelt, men jeg er ret sikker på, at det ikke er lovligt i DK. Men det kan da forklare forskellene på .com og .dk hos cdwow. Den danske side oplyser nemlig ikke om resterende antal titler og mange af titlerne er "forsvundet" siden igår.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#46 Jep både for danske udgivelser og for Racoon. Var lige ved at købe Da Vinci og Asterix hos dem igår, men af samme grund fik CDON ordren istedet, da man kan slippe for fragten dér.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#48 Ja, men der kommer åbenbart 50 kr. oveni, da de nu tager 10 kr. per 100 gram i porto og forsendelse... Men 270,- kr. er vist stadig et okay tilbud.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
- Forsendelse Danmark DKK 14,95 pr. vare (dog helt gratis ved køb over kr. 999,-) - Forsendelse Europa og resten af verdenen DKK 39,95 pr. vare (dog helt gratis ved køb over kr. 1499,-)
For Club Racoon er reglerne nu:
The current p&p charge per 100 grams is as follows:
All p&p charges will be done in increments of 100 (fx. 100, 200, 300, 400 etc.) therefore most regular DVDs will be charged as 200 grams, however smaller items like CDs, HD-DVDs will be often be just 100 grams. Not too shabby. Usually box- and multidisc sets are heavier. You can see an items weight in the product details, just below the price as well as below the ADD TO BASKET icon. Pull your mouse over the weight to display get the exact p&p charge for that particular item. Obviously all p&p charges will be clearly indicated upon check-out.
Ret nederen egentligt... :-( Og axelmusics gamle loft for gratis transport var jo 300kr - nu er den 1000kr - det er jo vandvittigt!
#41 McPeter 19 år siden
Har miniseries og ville sådan set hellere se sæson 1 først... :-)
#42 filmz-yoshimura 19 år siden
#43 tiny 19 år siden
Nu ved jeg ikke, hvordan reglerne er i England og EU generelt, men jeg er ret sikker på, at det ikke er lovligt i DK. Men det kan da forklare forskellene på .com og .dk hos cdwow. Den danske side oplyser nemlig ikke om resterende antal titler og mange af titlerne er "forsvundet" siden igår.
#44 Kalle Ferm 19 år siden
http://www.cdon.com/main.phtml?prod=518401&nav...
#45 Vestas 19 år siden
#46 Vestas 19 år siden
#47 filmz-Bruce 19 år siden
#48 filmz-yoshimura 19 år siden
#49 Vestas 19 år siden
#50 McPeter 19 år siden
For Club Racoon er reglerne nu:
Ret nederen egentligt... :-(
Og axelmusics gamle loft for gratis transport var jo 300kr - nu er den 1000kr - det er jo vandvittigt!