#189: Jeg mener, at der ikke eksisterer en WS-udgave, hvorfor det må anses for spild af tid at lede efter en, ligesom det ville være spild af tid at lede efter Spider-Man 8 på DVD.
Men hvis der faktisk eksisterer en WS-udgave, så har du da ret i, at det ikke vil være spildt af tid.
#191 - Damn, really? Så må jeg da lige have lov til at sige: PHEW! Har de sidste uger modtaget en del serie-bokaer derfra, og er ikke blevet snuppet. Måske tolderne har slettet mig fra deres blacklist.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#195: I så fald kan det jo rigtig godt betale sig at lede efter den :)
Jeg troede (som det vist fremgår) at der kun var 1 udgave. Mig bekendt er den lange udgave lavet til tv, så den brede udgave må være en ny udgave af tv-udgaven (for at gøre forvirringen total).
under alle omstændigheder er det da så ærgerligt, at det ikke er den brede udgave der er i min fine metalkasse :)
#191 El vez 18 år siden
#192 Skeloboy 18 år siden
#193 DarkLight 18 år siden
#194 myggen 18 år siden
Men hvis der faktisk eksisterer en WS-udgave, så har du da ret i, at det ikke vil være spildt af tid.
#195 filmz-Kadann 18 år siden
Der findes skam en WS-udgave, endda en rigtig god udgave, jeg har skrevet et par ord om her på siden.
http://www.axelmusic.com/productDetails/0251921242...
#196 dyg 18 år siden
#197 Vestas 18 år siden
Bl.a. Beverly Hills Cop Collection, X-Men 3, World Trade Center, An Evening With Kevin Smith 2, Ice Age 2 og United 93
Her
#198 chronaden 18 år siden
Clerks: 10th Anniversary Edition (3 Discs)
Inside Man
Reign Of Fire (5.1/DTS)
Signs ((5.1/DTS)
South Park - Bigger Longer Uncut
^^
#199 myggen 18 år siden
Jeg troede (som det vist fremgår) at der kun var 1 udgave. Mig bekendt er den lange udgave lavet til tv, så den brede udgave må være en ny udgave af tv-udgaven (for at gøre forvirringen total).
under alle omstændigheder er det da så ærgerligt, at det ikke er den brede udgave der er i min fine metalkasse :)
#200 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg kan kun anbefale den lange udgave. Det er virkelig god fest.