Gravatar

#91 inflector 18 år siden

#89 er det en tegneserie, eller er det en roman vi er ude i?
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#92 maniac 18 år siden

#91 Tegneserie
Gravatar

#93 chandler75 18 år siden

# 90

9 kr. for film-udgaven af "The Singing Detective" er i hvert fald 9 kr. for meget. Køb i stedet Dennis Potters fantastiske originale tv-serie, eller soundtracket (eller "Songs from"), som CDON har til kun 59 kr.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#94 chronaden 18 år siden

nødt til at sige - alle jer der først ejer 'Office Space' efter den er nede i 9kr burde SKAMME JER - da en af de fedeste komedier ever, ingen undskyldning for ikke at eje den allerede!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#95 El vez 18 år siden

Jeg kan kun give dig ret. Jeg ærgrer mig dog lidt over at jeg modtog den i sidste uge og betalte £5 for den :p
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#96 inflector 18 år siden

Ja Office space en rigtig fin komedie, som man kan se flere gange og stadigvæk grine af den.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#97 chuck 18 år siden

#93 Hvis man nu ikke har set filmudgaven, men har set Dennis Potters serie er det vel okay kun at punge 9 kr. ud?
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#98 jessup 18 år siden

#94 - jeg ved godt at mange herinde sætter fokus på at "eje" film men der nu ikke noget så godt som at have set en god film for år tilbage og så låne den eller købe den år efter og nyde den på ny. Jeg har efterhånden en del film som jeg ejer men meget sjældent ser(eller kun set 1 gang) fordi næste ejerskab af ny film ligger lige om hjørnet - hellere se en ny film man har købt end den gamle favorit på reolen.

Med andre ord jeg har set Office space men har først lige købt den :)
This is just until June
Gravatar

#99 Kalle Ferm 18 år siden

Jeg har faktisk aldrig hørt om Office space før... :-/
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#100 El vez 18 år siden

#99 Se indlæg #94 =P
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: