Gravatar

#481 filmz-Utyske 14 år siden

CDON kører noget lageroprydning, der kan man bl.a. få:

The Toxic Avenger til 29 kr. og The Toxic Avenger Part 2 til 17 kr. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#482 filmz-Utyske 14 år siden

Dagens slagtilbud hos CDON er "Che" på dvd til 69 kr. - tilbuddet udløber til midnat.

Og udgivelsen indeholder både Part 1 og Part 2., hvilket gør det til et ret godt tilbud.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#483 Broomie 14 år siden

#481 - Takker for informationen, har lige skrabet et par billige blurays til mig :)
Gravatar

#484 filmz-Bruce 14 år siden

Damn jeg sidder og ser trailer til en udgivelse fra Criterion, som hedder THE GOLDEN AGE OF TELEVISION.

The hugely popular live American television plays of the 1950s have become the stuff of legend. Combining elements of theater, radio, and filmmaking, they were produced at a moment when TV technology was growing more mobile and art was being made accessible to a newly suburban postwar demographic. These astonishingly choreographed, brilliantly acted, and socially progressive “teleplays” constituted an artistic high for the medium, bringing Broadway-quality drama to all of America. The award-winning programs included in this box set—originally curated for PBS in the early 1980s as the series The Golden Age of Television, featuring recollections from key cast and crew members—were conceived by such up-and-comers as Rod Serling and John Frankenheimer and star the likes of Paul Newman, Mickey Rooney, Rod Steiger, Julie Harris, and Piper Laurie.

Trailer

Fantastisk performance af Mickey Rooney. Der vises uddrag fra flere af de bedste udsendelser. Det er en must have!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#485 jessup 14 år siden

Paddy Chayefsky som skrev Network er en af de helt store profiler fra starten af 50erne med hans teleplays - skrev bla. Marty med Borgnine.
This is just until June
Gravatar

#486 jessup 14 år siden

Play har 3 for 15 £ med nogle rigtig fine film imellem - jeg kan ikke lige finde oplysninger om det. Bliver de sendt hver for sig eller hver for sig.
This is just until June
Gravatar

#487 McPeter 14 år siden

jessup (486) skrev:
Bliver de sendt hver for sig eller hver for sig.

De bliver sendt hver for sig. ;-)

Spøg til side så bliver de rent faktisk sendt separat - du bør kunne se det allerede når du lægger dem i kurven. Jeg har fx lige bestilt 2 blu-ray for £18 - de kommer i kurven til £9/stk og det er også denne pris der står på hver enkelt pakke. Der er kun én film i hver kuvert. Så du burde få 3 pakker á £5 hvis tilbudet virker sådan.

Skal dog siges jeg også har prøvet et tilbud engang for lang tid siden hvor den ene kom til £0 og den anden til den samlede pris - men har har ikke set det rigtigt længe, så tror ikke de benytter sig af den metode længere.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#488 lagoni 14 år siden

De kan godt risikere at blive sendt sammen, jeg har en enkelt gang oplevet at de sendte flere bestillinger i én pakke.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#489 Steffan Rasmussen 14 år siden

Jeg har aldrig oplevet det. Og min tæller står på 150+
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#490 jessup 14 år siden

Jeg prøver lykken - tak for info.
This is just until June

Skriv ny kommentar: